1.

32 3 0
                                    

,, Chloe Riwennova, beriete si tu pritomneho Edwarda Swana?"
Dobrovolne nie... ,,Ano, beriem." ,,A vy Edward Swan, beriete si tu pritomnu Chloe Riwennovovu?" ,, Ano, beriem." ,, V tom pripade vas prehlasujem za pana a pani Swanovcov! Prosim Edward pobozkajte nevestu." Spravila som grimasu ale nemohla som odporovat.

_________________________________________

Po svadobnej hostine, na ktorej som pila vodu a jedla az polievku som si lahla do postela, dal ruku cez oci o premyslala preco som si ho vobec vzala.
Dom skor vilu, sme mali postavenu, dieta na ceste ...ale ja ho nelubim. Ani neviem ako sa toto vsetko zohralo.
Vzala som si mobil,pustila pesnicku a pomaly som zo seba zacala davat dolu saty, uces, make-up, atd... Pohladila som si brusko a obliekla si pyzamo.

,, Zena som doma..." povedal uplne opito Edward.
,, Super a ja chcem spat." otocila som sa na bok a snazila sa spat.

_________________________________________

Zobudila som asi o 11:29 a Ed este spal. Obliekla som si saty a zisla do hotelovej restauracie na ranajky, alebo skor obed.
Vacsina hosti stala pred hotelom a cakali na mna. Nevedela som preco.
Vysla som von a vsetci sa so mnou zacali lucit. Odisli a mna tu nechali s Edwardom samu.

Isla som k vytahu, ked z neho vystupil Ed. ,, Ahoj zlato, ako si sa vyspala." ironicky sa ma spytal. ,,Vyborne." Presla som okolo neho a vstupila do vytahu. Zrejme mi chcel nieco povedaldat ale dvere sa zatvorili, nastastie.

Vosla som do izby a a premyslala.
Eduard si tu nechal mobil. Prisla mu sprava.

Simon Harlenson: Dnes vecer o 23:00 v lese za hotelom. Budem ta cakat, dnes je ten spravny cas!

Co to do pekla znamena?! Pomyslela som si.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 15, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PROTEGOWhere stories live. Discover now