Baek Pov : oppa လက္ေလးကေႏြးေနတာဘဲပုခံုးကလဲမွီလို့
ေကာင္းဒယ္...ဝါးအိပ္ခ်င္လာျပီ...zzzzYeol : Baek , မနက္ျဖန္ေရာက္ရင္ oppa တို့အိမ္ျပန္လို့ရျပီ....baek ,oppa ကိုမေမ့သြားနဲ့ေနာ္...
အသံမထြက္လာတာေျကာင့္Yeolျကည့္
လိုက္ရာ Baekkie
သူ့ပုခံုးေပါ ္မွာအျပစ္ကင္းစြာအိပ္ေပ်ာ္ေနျပီ...Yeol : good night ...my angel~
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Chen Pov:Baekkie ေလးကိုအတတ္ႏုိင္ဆံုးကယ္ရမယ္...ဘယ္သူ့ကိိုမွ Xien ေလးလိုမျဖစ္ေစခ်င္ေတာ့ဘူး....
Xiu : Yeobo..Tao တို့သမီးေလးအဆင္ေျပရဲ့လား...Xien ေလးလို....
Chen : Nae...gwinchana ကိုယ္တို့အဖြဲ့ကအတတ္ႏုိင္ဆံုးကယ္ထုတ္မွာပါ....အားလံုးအဆင္ေျပမွာပါ yeobo
Flashs Backs>>>>>
A Darkness night
Xiu : Andwae !!!!!!!!! Xien Xien !!!!!!
Chen မီးေလာင္ေနတဲ့ျကားကိုအေျပးဝင္မိဒယ္...
Chen : Xien , Mianhae, Jinja mianhae...appa ကိုခဏေလာက္အားတင္းျပီးေစာင့္ေပးပါ...
A few minutes later
Boom!!!!!!
Xiu : Chennie , Xien!!!
Xiuအျမင္ေတြေဝဝါးလာျပီးေလာကျကီးနဲ့ခဏအဆက္အသြယ္ျပတ္သြားဒယ္...
At hosiptal...
Xiu : Yeobo, Xien ေလးေရာဘာမွမျဖစ္ဘူးမလား...
Chen ညာဘက္လက္နဲ့ေခါင္းမွာလဲပတ္တီးေတြနဲ့အေဖြးသား...
Chen : yeobo စိတ္ခိုင္ခိုင္ထားပါ....Xien ေလးက Emergency operation လုပ္ေနဒယ္...
At 2:00 am
Doctor : က်ေတာ္တို့အတတ္ႏုိင္ဆံုးျကိုးစားေပမဲ့က
ေလးကေသြးထြက္လြန္ေနတာေျကာင့္အ
ခ်ိန္မွီမကယ္တင္ႏုိင္ခဲ့ပါဘူး...က်ေတာ္တို့လဲစိတ္မေကာင္းပါဘူးဗ်ာ...Chen & Xiu : Andwae!!!!!
Xienေလးတို့မူျကိုေက်ာင္းကားျပန္ေပးဆြဲခံရပီးကားေမာင္းသူရဲ့ေပါ့ဆမွဳေျကာင့္ Car accident ျကီးျကီးမားမားျဖစ္ခဲ့ပါဒယ္...
Xiuchen မိသားစုရဲ့တစ္ဦးတည္းေသာသားေလး Kim Xienလူ့ေလာကကေနထြက္ခြာသြားရသလိုအဲ့ေန့မွာဘဲမိဘမ်ားစြာရဲ့ကေလးေတြေသဆံုးခဲ့ရပါဒယ္.....
YOU ARE READING
Tender Love
FanfictionChanbaek first met in difficult situation After 13 years later....