Vandaag is het dan zover de dag dat ik samen met Lisa ga kijken in de stad voor een jurkje voor mijn date met Kaj en ook de dag dat de date is , als de klok 11u slaat en ik mijn telefoon een geluidje hoor maken van mijn whatsapp ik pak mijn telefoon er bij en zie dat ik een appje heb van Lisa die maar blijft vragen hoe laat ze nu precies kan komen , het lijkt net alsof zij er meer zin in heeft dan ik maar ik sta echt te popelen , een date met Kaj had ik nooit durven dromen , even later als we in de stad zijn en lisa me opeens een winkel insleurt vraag ik wat er nou aan de hand is en daarop antwoord ze "Kaj liep daar hij mag je niet zien voor je date " maar voor dat ze klaar is met praten staat kaj al in deze winkel al wordt mijn hoofd zo rood als een tomaat hij komt onze kant op gelopen en daaamn wat kijkt hij weer wauw ik voel de tintelingen door mijn hele lichaam als we de winkel uit lopen en ik bijna tegen hem aanloop voel ik dat hij me vast pakt en draai me om "Hee Kaj! 'zeg ik maar snel even waarop hij antwoord " Hello Beautiful , niet zo zenuwachtig he ? het komt allemaal goed , zie je vanavond "' en hij geeft me nog snel een kusje op mijn wang waardoor ik dus nog roder wordt dan dat ik al was
even later als we bij een andere winkel lopen blijft Lisa maar praten over het feit dat Kaj me Beautifull noemde en mijn wang kuste in het bij zijn van fans maar dat maakte hem blijkbaar niets uit zullen die fans toch wel aan gaan wennen denk ik , het zou vreemd zijn als ze hem dit niet gunde want ieder mens verdient liefde in zijn leven
Maar omdat hij in een boyband zit vinden sommige dat een band voor gaat dan een relatie maar ik heb onwijs veel zin in vanavond als Lisa en ik even verder lopen en inmiddels al 3000 andere winkels hebben gehad sla ik mijn hand voor mijn mond als ik de allermooiste jurk ever zie , we lopen naar binnen en vragen waar hij hangt , de winkelmedewerkster haalt hem uit de rekken en geeft hem aan mij ik loop het pashokje in en hoor achter me " Als het niet lukt met aantrekken gewoon even roepen "' zegt de mevrouw ik kleed me uit en trek de jurk aan alleen als ik hem vast wil zetten lukt het even niet roep ik de medewerkster en ze helpt me meteen ik loop het hokje uit en roep lisa als lisa aankomt lopen zie ik haar hand voor haar mond vallen " kirs omg je bent zo mooi omg kaj gaat met je trouwen omg je bent prachtig omg"' en de tranen rollen over haar wangen ik twijfel geen minuut langer en neem hem , alleen nu hopen dat we kaj niet meer tegen komen want hij mag mijn jurk echt nog niet zien . ik betaal de jurk en loop de winkel uit we gaan nog op zoek naar hakken en zorgen dat we tegen 19u bij de kapsalon zijn waar mijn nagels haar en makeup word gedaan en lisa is er nog steeds bij want ze wil alles zien , als ik alles aan heb en mijn haar gekruld word is een andere medewerkster bezig met mijn nagels en als ze klaar is met mijn haar wordt mijn make-up gedaan , als alles gedaan is en mijn chauffeur er is en stap in de auto en rij naar het restaurant waar Kaj op me wacht als we al in de buurt rijden besluit ik het laatste stukje te lopen als ik wat verder ben komt kaj net aanlopen " wat zie jij er mooi uit!" zegt kaj tegen me en geeft me een knuffel als we naar binnen lopen voel ik dat hij mijn hand vast pakt en ik pak die van hem ook vast hij loopt naar de gastheer toe en zegt dat hij had gereserveerd voor 2 personen op naam van Van der Voort we worden naar de tafel geleidt als we even aan tafel zitten en we het wel heel gezellig hebben merk ik dat kaj iets achter houdt voor me en as ik vraag wat er is zegt hij dat het een verassing is als we eenmaal aan het eten zijn en klaar zijn met eten gaat hij betalen en even later komt hij terug met een bos rozen in zijn handen ik weet even niet wat ik moet zeggen en sla mijn hand voor mijn mond en sta op " Waar heb ik dit aan te danken? '' vraag ik aan hem waarop hij antwoord " Je bent het mooiste meisje op deze wereld en daarom wil ik je bedanken voor deze super toffe en leuke avond '' even later als hij de rozen op tafel legt geef ik hem een knuffel en fluister zachtjes in zijn oor " het was geweldig , dankjewel "
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JE LEEST
Where our paths came together
FanfictionDit boek gaat over een meisje genaamd Kirsten , een 17 jarig meisje dat zonder dat ze het zelf door heeft smoorverliefd is op Kaj uit B-brave waar haar beste vriendin Lisa helemaal fan van is of Kaj Kirsten ook ziet zitten lees je in Where our path...