MUTLU OLANLAR MUTSUZ OLANLAR

99 8 2
                                    

Bağzıları çok mutlu yaşar sebebleri sevdikleri yanındadır ailesi tam destek arkasındır dünya sanki onun için yaratılmış gibisine tabi bide mutsuz yaşanlar var bi nevi yaşayan ölüde diyebiliriz sevdikleri çekip gitmiş ailesi ile sorunlu dünya bu evren sanki onun üstüne gelir bu insana çok acı verir ya siz ? Siz mutlumusunuz yoksa sizdemi yaşayan ölüsünüz ? Bu hayatta yaşayan ölüler dışalanırlar çünkü kimse onların acısını bilmez hani mutlu gözükmeye çalışır bunun için her ortamda gevşek davranır bunun nedeni kendini mutlu hissetmeye çalışmaktır yoksa ciddi olsa acıları gelir aklına her gece her gece içmeye gider kendine zarar verir bu hayat şartları sizi gevşekliğe sürüklüyorsa emin olun gevşek olmayanlardan fazla acınız vardır.
Mutlu insan çok şans sonuçta onları seven bi ailesi dışlanmayan bi çevresi var ya diğerleri ? Sürekli dışlanıyor ailesi tarafından sevilmiyor sizce de ölmekten beter etmez mi insanı ? Hepimizin arkadaş çevresinde vardır böyle dışladığınız elbette vardır sakın dışlamayın onu gevşektir değişik değişik hal ve hareketleri vardır ama bunun sebebi acılarının çok olması amacı sadece mutlu oldugunu hissetmek ne kadar gülüyorsa 10 kat ağlıyordur bundan emin olun kaçımız bedeninin ölümü acı vermez lâkin ruhun ölürse sokağın tavanı cehennemin dibi kadar acı çekersin.
Mutlu olanlar sürekli ortamı kuranlardır bunun sebebi ise onlar mutlu çünkü hayatlarında istedikleri herşeye sahip oluyor hayat şartları bunu gerektirir, Empati kurun düşünün bi yaşayan ölü oldugunuzu o kadar acı çektinizi sonra kendinize diyinki iyi ki mutluyum.

RUHUN ÖLÜMÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin