Sevgi diyoruz ya sevgi denilen şey sadece acı çekmek için kulanılan bir şey hayaller kuruyorsunuz umutlar vaad ediyor senin için sonra bakıyosun ki herkes gibi oda gitmiş herkes gibi oda ağlatmış seni herkes gibi oda üzmüş seni yani oda herkesleşmiş sanırsın o değişmiycek en başta oldugu gibi olucak sanki hep mutlu hep mutlu hiç bitmiycek bi sevgi sanıyorsun senin sevgin bitmiyor ama onunkinden esen yok hayal kurarsın kurdugun hayalin saatine kadar bilirsin ama o ne demiş ne yalan söylemiş onu bilmez bu insana çok koyar hemde baya koyar yani o kurulan hayaller ardın bakarsın boş yere geriye kalan gene yanlızlık gene yanlızlık hayat şartları insanlara acı çekmeyi anlatmış heralde mutlu olan var mı ? Sevgi denilen şey eşittir acı çekmeyi severim bi ara internet fenomeni vardı adım cafer dayak yemeyi severim diyodu o misal adım ....... Acı çekmeyi severim soruyorlar size neyiniz var öylece baka kalıyorsunuz cevap veremiyorsunuz sonra tekrar soruyor ve o zaman verdiginiz cevap bişeyim yok diyosunuz yada şöyle bişi düşünün nasılsınız kötü siz nasılsınız iyi bu iyi cümlesini diyen insanların %80 i yalan söylüyo bundan %100000 eminim çünkü hepsinin aşk acısı var ya seviyosun çok seviyosun onun için ölüyosun resmen o iyiyim diyo nasılsın iyiyim onun iyi oldugunu duyunca hafif bi sevinme geliyo insana çünkü o iyi o mutlu sen o o o derken o başkası diye ölüyo ya en en çok o koyuyo kuyruk acısından beter oluyo bide "özür dilerim" lafı var hiç bitmek tükenmek bilmeyen laf sanki onu diyince herşey geçiyo herşey bitiyo tüm yaralar kapanıyo ulan yaralar bi özürle kapansa insanlarda faça denilen şey olmazdı faça çekiyosun özür dilerim eski haline dönüyo varmı böyle bi dünya uzun lafın kısası derinden sevcek insanı bulucaksın sevgisi gevşek insanı değil.