Bana güvenebilirsin dedi Cihan öğretmen , ölsem bile seni asla unutmayacağım . Ve sonra ise arkasını dönüp karanlığa doğu adımlarını atmaya başladı .
***
Ani bir şekilde yerimden sıçrayıp nefes düzenimin normale inmesini bekledim . Rüyamda Cihan öğretmen ölüyordu ve bu görüntü ... İzlemesi bile işkenceydi .
Pencerenin olduğu taraftan ses gelmesiyle bakışlarım oraya döndü , Cihan öğretmen biraz tedirgin bir halde bakarak bana pencereyi açmam için bağırıyordu , şu anki hali çok komikti desem yalan olmazdı her halde . Pencereye doğru yönelip pencereyi açtığım gibi Cihan öğretmen içeri fırladı .
'' Nasılsın Ajlan? ''
Yatağıma oturmasını işaret ettiğimde gülümsedim .
'' İyiyim öğretmenim siz nasılsınız ? ''
Öğretmen iki elini birbirleriyle birleştirip çantasına baktığında ellerini omuzlarıma dayadı .
''Ajlan bu işten eminmisin ? ''
Yüzünde tedirginlik rahatça okunabiliyordu .Yüz ifademi bozmadan son derece emin bir şekilde başımı salladım , bu işe nasıl başladıysam öylede bitirecektim .
Öğretmen sen bilirsin bakışlarıyla beni biraz süzdükten hemen sonra çantasındaki birkaç kağıdı çıkardı .
'' Bu kağıtda test ve erkek nasıl olunur onunla ilgili anlatımlar var ilk önce testden başlayalım bakalım erkekler hakkında ne biliyorsun ? ''
Tamam deyip derin bir nefes çektim , ve ister istemezede gülümsemeyi durduramadım tabi !
Cihan Öğretmen bir süre bana gülümseyerek baktıktan sonra kağıda döndü .
'' Benim Adım Cenk , Yiğit adlı bir arkadaşım topu bilerek 2 kez benim kafama attı , tepkim ne olmalı ? ''
Biraz düşündüm , kendimi kıyasladığımda ne tepki vereceğimi düşündüm , düşünmesi zor değildi hemen cevabı yapıştırdım .
'' Onunla alay ederdim ''
Albert Einstein gibi dahice gülümsemenin karşısında öğretmenin gülmesini beklemiyordum , akıllı olmak komik mi yani?
''Hayır Ajlan'cım , biz erkekler bu tür olaylara fazla takınmayız . Sorun değil der geçeriz ''
Ha tamam deyip başımı salladım , bence alay etmek daha mantıklı gelsede sesimi çıkarmıyordum , İyi dinleyip İyi öğrenmem gerekti , yoksa önüme başka böyle harika seçenek sunulamazdı .
'' Tamam Ajlan gelelim diğer soruya ''
Başımı olumlu salladım ve heyecanla bekledim , bu seferki soruyu sanırım yapabilirdim .
'' Çoğu Erkekler bir kıza neden aşık olur ''
Yarım gülümseyerek , 2 saniyelik bir sessizlikten sonra cevabımı verdim .
'' Güzel bir kız olduğu için ''
Öğretmen 32 diş sırıtarak doğru dediğinde kazanmanın mutluluğuyla mini bir dans hareketi yaptım , öğretmenle ikimizde bu hareketime gülerken merdivenden çıkma seslerinin duyulmasıyla ortayı büyük bir sessizlik kaplamıştı . Muhtemelen annem geliyor olmalıydı , Cihan öğretmene hemen dolaba girmesini söylediğim an Cihan öğretmen sessizce jet hızıyla dolabın içine saklanmıştı bile .
'' Burası çok tozlu Ajlan ! ''
Sesli bir şekilde nefesimi bırakarak çalışma masama hemen oturdum .
'' Alışın öğretmenim , alışın . ''
Annemin kapının önünde olduğundan emin olduğumda önümde duran kağıdı okuyormuşum gibi yaptım , lanet olsun çalışma masamda bir ayıcık boyama sayfası vardı, şimdi bu kağıt sende ne arıyor diyeceksiniz . 9 yaşındaki kuzenim bize gelmişti ve yanında boya kitabınıda getirmişti . Annem kapıdan içeri girdiğinde yine hayattan soğumuş gibi bakan gözlerini etrafında gezdiriyordu .
'' Buralarda konuşma sesleri duydum ama , odanı da dağınık bırakmışsın ''
Bir yeteneğim vardır , iyi yalan söylerim ve herkes de buna inanır .
'' Telefondan Film izliyordum , birazdan toplarım ''
Annem bir süre gözlerini yatağın üzerinde dağılmış kağıtlara sabitledikten sonra odadan çıkacağı an bir hapşırma sesinin kulaklarını doldurmasıyla yönünü değiştirdi .
Neden Şans Her zaman bana küsüyordu .
Cihan öğretmenin hapşırma sesini duymamla kalbim küt küt attı . Tamam az önce yalan söyleme yeteneğim var diyen bir Ajlan vardı ya, onu unutun gitsin şuan tamamıyla donmuş bir Ajlan vardı çünkü .
'' O sesi sende duydunmu Ajlan ? ''
'' Şey ben duymadım ?''
'' Ne duymaması lan , adam hapşurma sesi gibiydi ! ''
Haklıydı . Benim duymamam için kulak problemim olması lazımdı .
Ve bir hapşurma sesi daha..
Bir kez daha ..
Ve bir kez daha ..
Annem yavaşça dolaba doğru ilerlediğinde kendi kendime mırıldandım .
''İşte şimdi yandık ! ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dövüş Sanatı
Teen FictionAjlan herkes tarafından eziklenen bir kız , bir gün Cihan öğretmeni yardımına koşar . Artık Ajdar bir ezik değil DÖVÜŞÇÜDÜR . Umarım beğenirsiniz...