3.GÜN

20 3 0
                                    

Sabah aniden alarmın çalması ile uyandım. Dünkü saatinde uyanmıştım 1 saat erken. Ben geri uyumadım yatağımın başına oturdum.

Neden kimse sevmiyor ? Yoksa ben çok itici bir tipmiyim yada davranışlarımla onları çok sevdiğimi belirtemiyorum...

Yatağımdan kalktım banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ,
üstümü giydim ve çantamı hazırladım...

Aynanın karşısına geçtim ve ;
Bugün benim saçım farlı olmalı:
Topuz mu? yok olmaz ,yoksa balıksırtı mı? Yok hııı evet buldum bugünlük mısır örgüsü istiyorum bunu sadece ablam biliyor ...

*Abla benim saçımı mısır örebir misin?
 
*3 dakikalık bir işim var onu halledeyim yaparım ablacığım.

Yaklaşık 3 dakika sonra saçımı örmek için yanıma geldi. Saçımın modeli artık oluşmuştu . Ablam lastiğini takmadan teşekkür etmiştim.
 
Beni tek seven,beni tek önemseyen tek kişiydi ablam .

Bu arada ablamın adı Banu. Onu çok seviyorum . Saat çok çabuk geçmişti okul saati gelmişti . Çantamı aldım ,ayakkabı giydim ve okul yolunu tutum ...

Okula geldim ve  ''İlk defa Rabia bana karışmamıştı''

2 ders bitmişti ben tenefüse çıkmıştım sınıfa girmek için kapıyı açtım ve bi anda kafama birşeyin yapıştığını farkettim. Suratıma streçfilm di yapışan

SINIFTAKİLER BİRDEN GÜLMEYE BAŞLADILAR:HAHHAHA

Başta Rabia olmak üzere benle dalga geçiyorlar dı .Ben de hiç aldırış etmeden yerime oturdum.

Evet yarın için Rabia ya bi plan kurmalıydım ve bulmuştum .

Dersler bitmişti eve gittim ve komik şakalar diye bir video açtım ve ondan yapacağım intikamın aynısını bulmuştum.
Ödevlerimi yapıp yatmalıydım sadece bir ödevim kalmıştı fakat çok uykum vardı onuda yarın okulda yaparım diye alarmı kurdum ve yatmıştım.

Yanlızlığın SesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin