"Jangan dekat dengan aku,kau bukan abang aku, JB.Kau@ werewolf.Aku nampak kau tukar jadi serigala.Tolong jungkook!"
"Yoona kenapa"tiba-tiba jungkook dihadapanku lalu memelukku.
"Dia werewolf.A...Aku ta..takut"Aku membalas pelukannya.
Sedang aku memeluknya,bila ku lihat di mukanya dia mengeluarkan taring vampirenya untuk menakutkan were wolf tadi.
"Jagi vampire!lepaskan aku!!!"Aku memukulnya dada bidangnya untuk melepaskan diri.Dan...
"Aaaaaaaaaaaaarrrggggggghhhhhhhhhhhh!"Aku terus terbangun.Disebelah kananku ialah BTS dan disebelah kiriku pula terdapat ahli got7.
"Apa yang terjadi"tanya taehyung a.k.a. V.
"Aku mimpi Jungkook jadi vampire dan Hyung JB jadi werewolf"kataku tergagap takut kene marah ngan JB dan Jungkook sebab tuduh diorang jadi makhluk vampire dan werewolf.
"Mim...mimpi je tu,"kata Jungkook tergagap.Risau rahsia dibocorkan.
Eh jap2 rahsia apa ni~author
Kau ni seboklah.dh sambung balik.~jungkook
Yelah...And three action!~author"Haah...mim..mimpi je tu..."Kata JB.
"Kenapa korang tergagap?"tanya Yoona dan Jungkook yang kelihatan pelik.
"Hah.Aku tau.Yeay aku budak bijak.Aku pintar!"celah V sambil melompat-lompat di atas katil king ku.Dasar alien.
"Apa yang kau tahu"dengan nada tahan marah.Kalau ikut pun nak buat lawak janganlah waktu ni apalah...
"Yoona x basuh kaki sebelum tido.Tu sebab dapat mimpi burok.Amacam pandai tak"kata V sambil tersengih.
Pung~lima orang mengetuk kepala V senada.Besar jugak benjol die.
Mesti korang tertanya kenapa lima je?bukan enam....sebab jimin tgh main game malas layan.....
"Sakitlah hyung.Benciiiiiiii hyuuuuuuuung!!!"teriak V kemudian berlari masuk ke biliknya.
Pung~pintu dihempas kuat menunjukkan V marah.
Tiba-tiba Yoona ingin bangun dari katil tapi dihalang oleh JB.
"Nak gi mana"tanya JB
"Nak pergi pujuk V oppa larh.Teruk marah"balas Yoona dengan muka aegyo tapi x dilayan oleh JB.
"X payah nak mengada.Biar JimiN Oppa pujuk.pegi tido"celah jimin lalu bergerak ke bilik V .
"Ha, dah pegi tido goodnight.Jom korang tido"jungkook sengaja menekankan perkataan tido untuk memberitahu mereka untuk berjumpa di ruang tamu.
"Ok goodnight"pura2 Yoona memejam mata.Selepas mereka keluar,Yoona bangun semula untuk memikirkan kenapa abang dan kekasihnya tergagap tadi seperti menyimpan sebuah rahsia yang sangat besar.
Disebabkan terlalu letih berpikir dia pun tertidur.
○●○●○●○●○○●○●○●○●○●○●○○●●○●○●○○○●○●○●○●
Di bilik V"Kau rileklah V jangan marah"jimin asyik ketuk dari tadi tapi V x jawab.Lalu dia pun masuk je sebab dia boleh jadi invisible kerana dia ialah vampire...
"Larh dah tido rupanya patutlah x bukak pintu "kata jimin lalu keluar.
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○○○○○●○○●●●●●●○●○●○
Di ruang tamu"Ingat jangan bagitau kat yoona yang kitaorang ni werewolf,"kata JB.
"Kitaorang pun nak korang jangan bagitau kat yoona yang kitaorang ni vampire,"kata Jimin.
Janji~kata mereka kedua-dua kumpulan sambil mengangguk
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Hai,saya baru try buat buku....sorry kalau baru 1 chapter besok saya publish....setiap hari saya akan publish.kalau mana2 yg salah minta maaflah.hehe.kalau suka tolong vote dan komen.kalau ade salah saya minta maaf sekali lagi...panjang sikit part ni mianhae.... ; )
YOU ARE READING
SARANGHAE,MY VAMPIRE
FanfictionBTS dan Jungkook terpaksa berbuat baik kepada musuhnya iaitu Ahli Got7, JB demi perasaan cintanya kepada Yoona adik JB.Bts sebenarnya merupakan vampire dan Got 7 pula sebenarnya ialah werewolf.Mereka menyimpan rahsia ini untuk menjaga perasaan Yoona...