Aku nak tanya kau lah kan kenapa kau punya degupan jantung berlainan dari manusia,Kau vampire kan?tanya V yg tiba2 muncul.Ahli got 7 dan Bts pun sudah muncul dengan muka yang tertanya2.
Aku ....aku memang vampire....Aku kena gigit dengan vampire hari tu....kata minzy sambil menegeluh.
Habistu,kau kene minum darah,macam mana kau nak minum...?Geng kau yang lain x tahu ke?Ke diorang pun vampire?Atau kau yang gigit mereka sebab x ada darah kau nak minum?Macam mana diorang boleh hidup tanpa da....Pantas Rapmon menekup mulut Jimin yang tadi asyik bertanya kat minzy.
"Ok.Setiap malam aku akan masuk dalam hutan untuk hisap darah haiwan.Geng aku yang lain tu tak tahu.Yes,diorang pun vampire.Yes again,aku gigit mereka malam tu sebab x dapat keluar.Semua jadi vampire tanpa diorang tahu.Aku letakkan darah haiwan dalam makanan diorang.Aku bagi darah tu kat diorang dan tipu diorang kata yang air tu vitamin untuk elak kitaorang jadi vampire.Kalau x ade darah aku bagi darah aku sendiri.Semuanya sebab terpaksa.Disebabkan 1 malam semua bende jadi macam ni.Sebab 1 malam...."Minzy terus terduduk selepas memberitahu kebenaran.Dia menangis.Dah 2 tahun dia x menangis sebab kesedihan.
Memang susah nak percaya tapi dia terpaksa.Lagipun dia lakukan ni sebab nanti kalo kena gigit ngan vampire sihat lagi...V mintak maaf.V x sengaja, janganlah nangis.V x boleh tengok pompuan nangis depan V.Pujuk lah dia nanti V nangis.Huaaaaaaaaa...tsk tsk*sob * *sob*
Terus V merengek kat Rapmon.Memang die tu x boleh tgk org pompuan nangis.ciannye die.Mesti kau lapar kan sekarang.Dah sehari kitaorang x bagi minum darah.Kau ambik darah aku.Yang lain boleh tolong dermakan darah sepaket.Kumpulan got7 tolong bawak kawan die ni dtg sini.Korang ada kuasa teleport kan?Arah rapmon.
Jimin mendengus.Kenapa nak bagi darah.Sedap2 hati je hyung suruh derma darah mana aci.Jimin geram.
Because of what?Because I am your hyung.Your sunbaenim.Got it?Arah rapmon.
Yela2.Jimin menurut
Jimin diarahkan untuk memberi darah ke park bom.Setelah diteliti muka park bom yang masih pengsan dia baru sedar betapa cantiknya park bom.what park bom cute....no no no.....kata jimin dalam hati.Selepas beberapa minit,Ahli got7 pulang dengan mengangkat kawan2 minzy yang sudah pucat mukanya.
Mereka segera diberi darah yang didermakan oleh ahli grup bts.Minzy juga x terlepas.Dia menggigit leher Rapmon dengan rakus.Matanya bertukar warna merah.Selepas beberapa minit,Minzy x lagi melepaskan leher Rapmon.Rapmon pula sudah pucat.Ahli2 grup Bts segera meleraikan Minzy daripada Rapmon.Matanya pun terus bertukar kepada warna hijau.Dia meminta maaf dan segera nangis.Dia menyuakan lehernya ke Rapmon.Rapmon pun menggigit.Disebabkan dia dah lama jadi vampire,lepas badannya normal dia melepaskan taringnya dari leher minzy supaya x penat.Minzy pun membuat muka 'x nak lagi ke'.Rapmon pun buat muka 'dah kenyang' sambil tersenyum.Minzy buat muka blur sedangkan dalam hati dah melting gila ngan senyuman Rapmon yang super cute.
Tanpa disedari,mereka telah diperhatikan oleh seseorang....
○●□■○●□■○●□■○●□■○●□■○●□■○●□■○●□■○●□■○●□■○●□■○
Hai.Sorry lama x update.Idea dah ada tapi malas nak menaip....sorry....cite ni pendek sikit...yelah virus malas kan sedang merebak ke serata dunia....Dan kepada kakak yg selalu vote n mesej dan bagi kata2 semangat.Saya amat memerlukannya....kamsahamnida...(bow 90 degrees*)...mana yg typo tu sorry ye.chapter seterusnya saya akan update lagi ye .....wait for me ; )buing buing....
YOU ARE READING
SARANGHAE,MY VAMPIRE
FanfictionBTS dan Jungkook terpaksa berbuat baik kepada musuhnya iaitu Ahli Got7, JB demi perasaan cintanya kepada Yoona adik JB.Bts sebenarnya merupakan vampire dan Got 7 pula sebenarnya ialah werewolf.Mereka menyimpan rahsia ini untuk menjaga perasaan Yoona...