Merhaba ben Miray.Bulutun arkadaşıyım ben.Bu kitap baya bi saçma olucak söyliyeyim.Bu kitap nasıl aklınıza geldi diye sorucaksanız sıkıcı bir türkçe dersinde sıkıntıdan saçmaladık işte.Bu kitapta ya gülüceksiniz yada ağlıycaksınız.Kitap bölümleri her cuma 2 bölüm yada 1 bölüm gelicektir.Bu hesap bizim ortak hesabımız.Diğer bölümde o yazıcak sonra ben sonra o.. Neyse çok uzattım okuyun siz.
Kişisel hesabım:power_the_picsels
Bulutun Hesabı:Hufflepuffprensesi
Harry ve arkadaşları yemekhanede yemek yerken konuşuyorlardı.
-Çocuklar bir fikrim var.dedi Harry büyük bir heyecanla.
-Ne.dedi ikisi birlikte Ron ve Hermione.
-Akşam 10:30 da hazırlanın yasaklı ormana gidicez.
Dedi Harry büyük heycanla.
Hemione hemen lafa daldı.-Saçmalama Harry adı ustünde yasaklı orman hem oraya gidip ne yapıcaksın?
Ron sessizliğini koruyarak konuşmayı dinlemeye devam etti.
-Bakın kütüphanede bir kitap bu
ldum
adıda "Yasaklı Ormanın Sırları"ydı
Bende tabi hemen okumaya başladım.
O ormandaki çiçeğin tozundan iksir yapılıyormuş o iksiri içincede geleceğe gidip ömür yılını değiştirebiliyormuşsun tabi bu çiçeği bulmak bi hayli zor ormanin tam ortasında bulunurmuş.Dedi Harry nutuk tutarcakmışcasına.-Saçmalık.Dedi Hermione gözünü devirerek.
Ron sessizliğini bozarak;
-Aslında bende çok merak ediyorum orayı geceleyin gizlice okuldan kaçarsak oraya varabiliriz.
-Oof saçmalık ama sıkılıyorum kaç gündür bende gelebilirim.Dedi Hermione.
-Tamam o zaman biz Ron ile sizin yatakhane kapisının önüne gelicez hazır olun tam 10:30 da.
************
Müdür Albus ByüApp den gelen mesaj sesiyle kitabını masaya koydu ve mesaja baktı.-Voldemort
Saat 10:30 da yasaklı ormanın tam ortasında buluşalım yanına savaş malzemelerinide al ve gel.Eyer seni öldürürsem okul yıkılıcak.Eyer sen kazanırsan zaten ben ölmüş olucam.Albus bi anda şoka girdi.Woldemartın daha adını bile anamazken onunla buluşacaktı ve ölümüne savaşıcaktı.
Albus kimseye çaktırmadan okuldan çıktı.***********
Saat:10:10Harry yavaşça yatağından kalktı ve Ron'nun yanına yaklaştı.
Fısıltıyla;
-Vakit geldi hadi.dedi
-5 dk dahaa.
-Hadi çobuk kalk.
-ıgıgı.
-İyi o zaman bende Hermione ile giderim.
Dedi ve hazırlanıp kızlar yatakhanesinin kapısının önüne geldi.
Saat 10:40 olmuştu ve Hermione hala yoktu.Harry kendi başına gitmenin kararını aldı ve okuldan gizlice kaçtı.
**********
Albus ucan supürgesine binerek okuldan havalandı ve yasaklı ormana doğru uçtu.Albus ormanın tam ortasında durdu ve bekledi.Voldemort bi anda elinde büyü asasıyla Albusun önüne ışınlandı ve...
-Samert...... ti-..ti...mm...
Albus bian
Şaşırdı.Gözlerine inanamıyordu Voldemort anlatılan gibi değil tam aksine çok yakısıklıydı ve Voldemortta şaşırmıştı.İlk görüşte aşk buna denirdi.Voldemort elinde asasıyla dondu kaldı ve Albus ona bi anda sarıldı.Sarılırken Albus:
-Ben Be..-
-şsşssh.dedi Voldemart.Burdan kaçabiliriz Albus..
-Ama sen ... kotüsün ben iyi... yani .. biz farklı dünyalardanız...
-Ama ben seni çok seviyorum.
*********
Harry bir ağacın dibinde oturmuş dinleniyordu ki ilerden bir ses geldi.-Ama ben seni seviyorum...
Harry şaşırdı ve ağaca saklandı ki ne gördü.
Voldemort ve Müdür Albus sarılıyorlardı!!!!
Harry dayanamadı ve karşısındaki uçurumdan atladı.
SON
Kısa ama bi dram bu.Ayrı dünyalarin insanları olabilirler ama birbirlerini çok seviyorlardı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter'in İntiharları
Short StoryEn saçma Harry Poter öyküleri.Burda her bir bölüm saçma çiftler seçilir ve sadece bir bölümlüğüne bu konu yazılır.Bu bölümlerde Ya gülmekten yada ağlamaktan ölüceksiniz. (lütfen sövmeyin hoşunuza gitmiyebilir )