"Hyeri ah.. Ireona..(bangunlah)" kejut Mark. Hyeri langsung tidak bergerak. Mark mencebik lalu mencubit kedua dua belah pipi Hyeri. Gadis itu menjerit kecil. Dia kesakitan.
"Padan muka" kata Mark.
"Jahat!" Marah Hyeri sambil menyapu pipinya.
"Dah sampai rumah Awak ni , nak saye bawak masuk kereta ni sampai atas katil Awak pulak?" Perli Mark."Eh, haahlah.. Mianhae , Thank you so much" Kata Hyeri lalu mencium pipi Mark.
Lelaki itu terkedu seketika. Hyeri keluar selepas memberikan senyuman manis kepada Mark.
Apa-Yang-Dia-Buat-Tadi
Mark yg terkaku terus tersedar Dari lamunannya. Dia memandu pulang ke rumah.
*Rumah Hani
"Oppa , mlm ni tidur la Kat sini" ajak Hani.
Jackson menggeleng.Tiba-tiba leher Jackson dicengkam Dari belakang , "~Jangan degil~" bisik Dark Fairy.
Ya , dia sentiasa Ada bersama Jackson. Kerana. Jackson adalah satu satunya harapannya untuk memusnahkan musuh ketat DLM hidupnya.
Seorang perempuan yg Dia Sgt benci , Hyeri. Kenapa? Sebab Hyeri rapat dgn musuhnya . Hyeri selalu bagi semangat pada musuhnya, beri perhatian terhadap lelaki yg Sgt Dia benci.
Hani? Oh, INI juga setan yg boleh membantu Dark Fairy melakukan tugasnya. (Mianhae)
Dark Fairy adalah roh kepada bekas kekasih kepada musuhnya sendiri.
Pernah dengar MARK? ya, dialah lelaki yg Dia berdendam. Dia menyangka Mark lebih mahukan Hyeri daripada dirinya sehingga Dia membunuh diri. Apabila Rohnya tidal tenang , mulalah Dia mahu memporak perandakan Dia org musuhnya ini.
Hampir terlupa, nama sebenar Dark Fairy sewaktu Dia hidup adalah Jung Soo Lee.
Dia berhasrat untuk membunuh Hyeri Dan Mark. Jackson? . ..
#TBC