Mie dor sa-ti fie dor

388 22 7
                                    

Ai grija de NOI.

Capitolul 15. Mie dor sa-ti fie dor.
Dedicatie: AnnMay75 te pup :*

*Din perspectiva Francescai*
Ma trezesc imediat cand un ciocanit imi bate in usa.
Ma ridic din lat si spun un simplu "intra", si imediat cand vad cine e imi doresc sa fi zis "nu intra".

Eu: Defapt..nu intra -ridicandu-ma-
Fede: Francesca trebuie sa vorbim!
Eu: Eu nu am ce vorbi cu tine!!
Fede: Doar asculta-ma. -apropiindu-se-
Eu: Ce nu intelegi prin "nu am ce vorbi cu tine?" -accentuand ultima parte-

Fede: Tu nu trebuie sa vorbesti
Eu: Ai doar 5 minute -cu mainile la piept-
Fede: Decand am vazut-o pe Ludmila, nu stiu..am simtit ceva pentru ea, si nu am vrut sa ti spun, crezand ca e ceva trecator, dar nu era. Si nu vreau sa fi suparata pe mine.
Eu: Ai terminat? -plictisitoare-
Fede: Deci..ma ierti?
Eu: Nu stiu..-calma- Cum dracu sa te iert?! M-ai inselat! Afara!!!! -tipand-
Fede: -iesind speriat-

*Din perspectiva lu Jennifer*

Ma trezesc imediat ce alarma iphone-ului meu indica ora 8:00. Ma ridic din pat, si ma duc in fata oglinzii. Fata somnoroasa, cearcane, parul ciufulit ceva specific unei dimineti plictisitoare.
Imi aduc aminte ca ar trebui sa ma duc la Diego ca sa dau niste explicatii, dar nu pot sa ma duc asa. Imi caut in sifonier niste haine , pana imi gasesc niste pantalonii scurti de blugi si un tricou. Imi iau lenjeria intima alba si un prosop si intru in baie. Scap imediat de pijamale si intru in cabina de duş. Dau drumu la apa si incet incet imi masez corpul cu gelul meu de dus cu aroma de banana.
Dupa ce termin dusul meu relaxant, ma imbrac cu hainile alese, amintindu-mi ca suntem in luna Septembrie si totusi este foarte cald. Ma duc in fata oglinzii, dinou si imi aplic putin machiaj. Imi dau cu o culoare de roz palid, si imi trasez o linie cu un creion de ochi negru. Imi au cu rimel si pe sprancene cu creion negru. Pe buze aplic un ruz rosu aprins si parul mi-l las pe spate. Imi iau in picioare sandalele cu toc, telefonul de pe pat si plec la Diego.

*Din perspectiva Violettei*

Ma trezesc si imi amintesc ca sunt la Pelipe. Nu stiu ce e cu el de e asa dragut dar in fine.
Ma dau jos din pat, ma imbrac cu hainele de ieri, imi retusez machiajul, parul mi-l las pe spate, imi iau valiza si cobor jos unde il vad pe Pelipe.

Pelipe: Deja pleci? -cu un mar in mana-
Eu: Pai..plec.
Pelipe: Nu mai stai?
Eu: Nu..am stat destul. Ma descurc. Multumesc.
Pelipe: Si unde te vei duce?
Eu: Daca nu iti amintesti, am si eu casa, casa parintilor mei.
Pelipe: Ok, te duc eu?
Eu: Voi chema un taxi, multumesc. Pa -plecand-
Pelipe: Pa.

Chem un taxi si in mai putin de 3 minute vine. Ma urc si ii dau adresa casei si in 10 minute sunt in fata casei.
Ii dau banii si ies din masina.
Stau cateva minute uitandu-ma la casa unde am copilarit. Nu o pot numii casa mica, e o casa mare, cam prea mare. Stiu ca atunci cand eram mica ma pierdeam prin ea. Are niste camere mari si in spate este o gradina cu flori alaturi de o piscina. Odata ce am inceput sa ma gandesc la piscina, in minte mi-au trecut imaginile de ieri..si un fior imi trece prin tot corpul.
Trag aer in piept si pornesc spre intrarea casei.

*Din perspectiva lui Leon*

Ies din camera obosit, nu am dormit deloc. Am fost cu gandul doar la Violetta si unde ar putea fi. Sigur ca am sunat-o de peste 20 de ori si de fiecare data imi inchidea sau nu-mi raspundea. I-am trimis peste 10 mesaje dar degeaba..ma simt un nimic fara ea.
Cobor jos scarile si o persoana pe care nu am vazut-o de un an de zile statea pe canapea alaturi de Francesca. Am fost atat de preocupat de Violetta in ultima vreme incat am uitat ca trebuie sa vina acasa.

Eu: Tata, ce surpriza -ducandu-ma la el-
Tata: Fiule! -imbratisandu-ma- nu mai sunat de multa vreme!
Eu: Am avut treaba -uitandu-ma la Francesca-
Tata: Si fiica lui German?
Fran: A plecat ! -raspunzand repede-
Tata: Sper ca v-ati inteles bine cu ea.
Eu: -lasand capul in jos-
Tata: S-a intamplat ceva?
Eu: O sa avem multe de discutat.

*Din perspectiva lu Jennifer*

Sunt in fata casei lui Diego batand la usa. Imediat usa mi-o deschide Maxi.

Maxi: Pot sa pleci, Diego nu vrea sa te vada -plictisit-
Eu: Esti cumva avocatul lui? -ridicand o spranceana- da-te de o parte, şepcuţa! -intrand in casa-
Maxi: Hei!!

Urc scarile spre dormitorul lui Diego ignorandu-l pe Maxi.
Intru inauntru si il vad stant cu spatele imbracandu-se, era in boxeri.

Eu: Neata iubitule! -intrand-
Diego: Ce cauti aici? -intorcandu-se-
Eu: Nu te bucuri ca ma vezi?
Diego: Eu zic sa te duci la Leon! -nervos-
Eu: Pe tine te iubesc! El m-a sarutat, nu el!
Diego: Jennifer, am zis sa pleci ca sa nu ma enervez mai rau!
Eu: Te iubesc -soptindu-i la ureche-

*Din perspectiva Violettei*

Cand sa-mi scot cheile din buzunar sa descui usa, usa se deschide, aparand in fata mea doua chipuri pe care nu le -am mai vazut de multa vreme.
Eu: Mama, tata!! -sarindu-le in brate-
Mama: Pe unde umbli? -glumind-
Eu: Nu stiam ca veti veni -dandu-mi ochii peste cap-
Tata: Daca nu ne-ai mai sunat
Eu: Nu am avut timp, tata.
Mama: Dar ce e asa important decat sa vorbesti cu noi?
Eu: O sa ma tineti la usa? -ridicand o spranceana-
Tata: Intra! -facandu-mi loc-

Intru in living, asezandu-ma pe canapea, mama cu tata facand la fel.

Mama: Si cum a fost acasa la Blanco?
Eu: A fost bine.
Mama: Bine sau foarte bine?
Tata: Angi..
Mama: Dar vreau sa stiu, draga..
Eu: O sa ma duc sus, mai vorbim -plecand-

*Din perspectiva lui Leon*
Ma aflu in biroul tatei, el uitandu-se pe niste hartii si eu plictisindu-ma.
Tata: Sper ca ai fost cuminte cu Violetta -uitandu-se in hartii-
Eu: Da tata -plictisit-
Tata: Stii prin ce ma refer la "cuminte"-accetuand ultimul cuvant-
Eu: Sex? -razand-
Tata: Leon..
Eu: Da tata am fost cuminte si in cazul asta -dandu-mi ochii peste cap-

Ies plictisit de acolo si imediat dau de o privire de vultur, Francesca.

Fran: Nu te simti asa rau cum credeam.
Eu: Ar trebui?
Fran: Leon, in legatura cu Violetta..
Eu: Vreau sa stau relaxat macar azi, de maine o sa incerc sa ma dau de ea, m-ai ales ca acum au venit si parintii ei acasa, mi-e dor de ea dar am nevoie de putina libertate.
Fran: Cum zici tu fratioare. Eu am vorbit cu ea astazi si mai tarziu ma duc la ea.
Eu: Sa-i spui ca mi e dor de ea -plecand-
Fran: -dandu-si ochii peste cap-

Bummm!! Capitolul 15! Va anunt ca de la capitolul acesta incepe drama adevarata!!
Va multumesc pentru toate voturile si comentariile
Aproape 1000 de persoane ce mi-au vazut povestea!! Aaaaa!!
Cine vrea sa ma contacteze puteti sa-mi d ati add pe facebook Diana Maria(1096prieteni), instagram Dianaa.Mariia si ask.fm Dianna_Maria02. Pe facebook dau acc la toti!!
Va pup :*

Ai grijă de NOI - volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum