Krásný princ Franta Mlátička, nebyl jen namakaný hezoun, ale i statečný voják a mimo jiné miloval balet. A právě on se rozhodl zachránit princeznu Kerolain. Vydal se tedy za Lordem D. Chlupatínem a nabídl mu že když Karolain zachrání muže si ji vzít za ženu a odjet s ní do země nezemě. Lord Dastyn Chlupatín souhlasil a řekl Frantovy kde se Kerolain nachází: "je u mé ex Carevny Vanesíny ve skříni, a pokud zachráníš Kerolain a doneseš mi ucho Vanesíny tak dostaneš co si žádáš." Franta se tedy vydal na cestu... šel prokletým lesem a potkal kyklopku Frýblu.
"Kam pak panáčku? " optala se Frýbla.
"Mířím do podsvětí, kde vládne Carevna Vanesína, poradila by jsi mi cestu? " zeptal se statečně Franta.
"Nuže dobrá, pokud uhodneš mou hadanku." Zašklebila se Frýbla.
"Tak hádej: je to černý, bílý, černý, bílý co je to??"
Franta začal přemýšlet"...hmm..." Po pěti minutach usilovného přemýšlení vykřikl: " JE TO TUČŇÁK CO VÁLÍ SUDY."
"Sakra... ty jsi to uhodl, tak jdi rovně, pak do leva, pak do prava a zase do leva a přijdeš až ke vchodu, kde stojí stráže...stačí když jim dáš párek a oni tě pustí neboj..."
Franta poděkoval a šel dál.
A opravdu přišel ke vchodu, dal strážným párek a opravdu ho pustili. Vešel do Velké černé místnosti, kde na trůnu seděla hodně oběmná carevna. Za ní byla velikánská železná skříň ze které se ozíval princeznin hlas. Franta přistoupil blíž k Carevně Vanesíně a vyzval ji na souboj. Carevna souhlasila a zvedla zadek z trůnu, došla až k Frantovi a zaujala bojový postoj. Chvíli okolo sebe chodili do kola.
Frantu nenapadlo nic chytřejšího než chytnout carevnu za vlasy a zatahat, chtil ji tedy a zatahal.
Urval Carevně Vanesíně všechny přívěsky a ta s hanbou utekla pryč. Otevřel skříň a políbil Kerolain, rychle dohonil Vanesínu a usekl jí ucho, zabalil ho do alobalu a vratil se za Kerolain.Společně šli za Lordem Dastym Chlupatínem, dali mu Vanesíny ucho a on jim dovolil odletět do země nezemě.
ČTEŠ
Království Žrádlov
Short Storydruhý příběh věnovaný Elišce Kaje Míše a dalším, doufám že vám to nevadí :)