Moja moc?

52 5 6
                                    

Tak som snívala dlhú chvíľu.


"čas na rituál"


povedala Eirenei. Tým ma vytrhla z myšlienok.

"Ja sem nepatrím. Nemám moc"

povedala som.

"Ak by si nemala,nebola by si tu"

pridala sa k nej Electra.

"Ako to môžete takto tvrdiť? Máte dôkaz?"

spýtala som sa.

"Stačí to že si tu"

spýtala sa Flarenei otrávene.

"štít sa pomýlil. Možno bol nejaký reset, alebo vám zlyhal antivírus"

začala som. Oni sa začali smiať.

"A ty si vírus? "

smiala sa Electra.

"Medzi vami? To hej"

vzdychla som. O chvílu ku mne prišiel Sai-Moher.

"Ty to zvládneš Army..."

zašepkal. Potom ma odtiahli na lúku. V nej bol biely altánok . Pokynuli hlavou že mám vojsť.

"Fakt musím?"

zakvílila som.

"áno. Viem že sa bojíš"

začala Electra.

"Nie nebojím"

skríkla som a vošla som tam.

"Kde to som?"

spýtala som sa. Bola som v tme. Nikto tu nebol. Zrazu sa objavil vzdušný vír. Tornádo. Išlo na mňa. Utekala som opačným smerom. Tam zas bola tsunami čo ma skoro zaliala. Utekala som inde. Tam zas bola roklina. Oproti nej bol požiar. Bola som v pasci. Všetko sa ku mne blížilo. Zalial ma oheň. Potom voda. A potom ma chytilo tornádo a zanieslo ma do rokliny. Toto je len zlý sen. Snažila som sa upokojiť. No potom som otvorila oči. Bola som na lúke.

"Toto je tiež Faira?"

spýtala som sa.

"áno"

povedal nejaký kôň. čakať! Ten kôň mal roh.

"Už ťa čaká vedma"

povedal zas. Potom ma vyhodil na jeho chrbát. O chvílu sme prišli k starej žene čo čudne gúľala očami.

"Ty nemáš element"

povedala. Skoro som odpadla. Nemám element! Nemám element! Skoro som sa rozplakala.

"Ty máš všetky elementy"

povedala.

"úplne všetky?"

spýtala som sa udivene.

"áno"

povedala. Takže predsa len som niekto! Predsa som obyvateľka Fairie a mám moc! Naozaj! Je to strašne super! Potom som sa zrazu zjavila v altánku. Všetci sa na mňa pozreli.

"Tak aký element si?"

spýtali sa.

"Všetky"

odvetila som stručne. Potom som cítila divný pocit. A zrazu.....



Zdravím !

Vidíte ako som to spravila. Na tejto kapitolke som makala 3 dni! xD

A je pre jednu úžasnú osobu,menom Lunicek. =3 Dala mi asi najúžasnejší koment v histórií môjho písania, a za to jej veľmi ďakujem. Táto kapitola je pre teba Emm. Asi vieš kto ti ju venuje, a ja to ešte raz poviem. Ja, Luna otrava otravná čo vás napína, píše krátke kapitoly a už ani neviem čo. Dúfam že s ňou budeš spokojná. Na ďalšej kapitole budem pracovať už dnes, a posnažím sa aby bola čo najskôr.

Vaša

Luna (Ja Kaja)


Faira I.Where stories live. Discover now