kap 2

35 0 0
                                    

2 år tidligere

Ariana's synsvinkel

01:00

jeg vångede op med en masse veer, det gjorde rigtig ondt.

"Harry" skreg jeg

"hvad er der skat"sagde han

"det er nu,jeg skal føde"skreg jeg

"hvad er det nu" sagde han og løb op og hen til nat bordet og tog telefonen og ringede.

vi var på et hotel.lidt efter kom der en ambulance og kørte mig hen på hospitalet,jeg blev kørt hen på en føde afdeling i holland,det var ret sjovt at jeg skal føde mit barn i et andet land.

1 time sernere

jeg sad lige nu med den dejligste dreng i verden han havde store brune øjne og brunet hår han havde meget hår og det var begyndt at krølle det var sikkert fra harry han var så cute.

jeg gav ham til Harry

harry's synsvinkel

jeg er far jeg tror aldrig jeg har været så glad før jeg skal stifte min familie nu jeg er far

"ved i hvad han skal hedde"spurte en sygepleske

"ja han skal hedde Pay"sagde jeg stolt.

jeg fik en seng ind på aria's stue så vi kunne sove der en nat og så vil de andre komme imorgen og se vores barn.

Louis klarede det rigtig godt han var ret ked af det i starten men soph holdte en lille tale for og så gik det fint nok passer godt på Ash han var meget nervøs for hvad der skulle ske og især efter at niall sagde det var hans barn, de fik taget en test og det var rigtig at det var niall der var far så niall for ham men Louis hjælper ham han var ret ked af det i starten men det gik over.

Naill's synsvinkel

jeg var igang med at give Ash tøj på,vi skulle over og se Pay,Aria og Harry. jeg glæde mig rigtig meget til at se ham.

vi var på vej over til ham.

___________________________
Øhhh ja så kom der lige et kap nu er vi tilbage i tiden hvor det er Harry der fortæller men i får alle synsvinklerne,
Læs min anden historie The last Night syndes slev den er god med ja
-Alberte

The TWOWhere stories live. Discover now