Adim Duygu 17 yaşimda lise 3 gidiyorum annemle birlikte İzmirde yaşiyorum genelde iyi geciniriz ama bu aralar ona kötü davraniyorum tabikide bir sebebim var bir adamla evlenicekmiş evlensin görim. Babamdan sonra bir adamla evlenmesini istemiyorum babamı bukadar erken unutmuş olamaz ve ikizimi. Bundan 3 yil önce bir trafik kazasinda babamı ve kardeşim (ikizim) Doruğu kaybetik onlara bir kamiyon carpmiş beraber Dorukla gelirken. O gün okular arasinda bir futbol karşilaşmasi vardi kardeşimde takimdaydi. Annemle ben gitmemişti onar gitmişlerdi ve o korkunç olay başlarina gelmişti. Annemin adi Canan babamin Sedat'i. Anemin evlenice adamım adi Ali miş ve annemin patronu üvey kardeşimin adiysa Can miş annem bana dunlari anlatiyordu tekrarlıyarak çokta umrumda.
------------------------------------------------------
İşte en nefret etiğim seslerden biri alarm sesi. Aslinda okularin acilmasina 3 hafta var ama alarmi kurmak zorunda kaldım cunku bugün kankam Ömer İstanbula taşiniyo çok kötü bir duygu ama onu görmek icin erken kalkmam gerek. Bir anda kapı acıldı iceriye diyer kankam İrem girdi. Oda benim ve Ömer gibi deli doluydu ama artik ayrılıyoz Ömer bu gün ben 2 gün sonra taişniyom Ali beyin evine İremse burda kalıcak doslarımla ayrılıyom diyemi annem evleniyo diyemi yoksa babamla ve kardesimle olan hatiralar doku evden taşindimami üzülmeliyim bilmiyorum.
İrem odama girdi
"Duygu kalk hadi ömerlere gidicez"dedi.
"Off kalkmasam" dedim cunku onlasran ayrilmak istemiyorum.
İrem aldiği gibi bir bardak suyu başimdan aşai döktü deli bu kiz
"Lan kizim manyakmisin ne döküyon suyu"dedim.
"Ewet manyağim. Kalk hadi Ömerin yanina gitcez daha dedi.
Oflata puflata yataktan kalktim salaş bir T-şotr gidim birde şort hafif bir makyaj yaptim aşaği indimizde İremle annem dütün herşeyi toplamiş sadece benim eşyalarim kalmiş.
"Günaydin. Kizim eşyalarini topla Ömerlerden gelince Ali yarin gelicekmiş bizi almaya"dedi.
"Toplamicam anne hem yarın İremle birlikte sonkez biraz dolaşicaktik. Yarin gitmiyoz"dedim sert bir şekilde
"Duygu yarin gidiyoz dedim sana"dedi annem sert bir şekilde
Umrumda bile deilmiş gibi evden ciktim ardimdan İrem cikti.Ömerlerin evine vardimizda Ömerin yanina gitik birbirimize sarılarak birbirimize gülumsedik
"Seni çok özlicem"dedim Ömere
"Ne biliyon belki karşilaşiriz İstanbulda"dedi gülümsiyerek
"Hee tabi evlerimizde yanyana okur kesin"dedim alayci bir sesle.
"Bende özlicem ikinizide"dedi İrem üzgün bir ses tonuyla
"İnizde cok değerlisiniz benim icin" dedi Ömer
"Lan ölümemi gidiyoz yine görüşüruz" dedim. Ömerin annesi ona seslendi birdaha sarılıp ayrildik. Ömer giti İrem dayanamadi ağaladi ben ağalamadim cünkü babamla Doruktan sinra güclü bir kişilik oldum. Eve tek dönmüştüm annem eşyalarımı toplamiş herşeyi hazirlamiş. Anneme hiv bitsey demeden yukari cıktım. Bu gece burda kalıcam son gecem olduğu icin İremle kalicaktim ve öylede oldu. Ertesi sabah kalktığımda Ali bey gelmiş annem hazir beni bekliyorlar. Onlarin yanina gitim üvey babama öyle bir bakiş atimki seni öldürmek istiyom dercesine.
"Günaydin kizim" dedi anem ardindan Ali beyde
"Günaydin Duygucuğum" dedi onlara ters bir bakiş atim
"Bakın sizin evlenmenize karişmiyorum her nekadarda istemesemde ama bana bulaşmayin mümkünse konuşmayın tamamı" dedim sertce. Odama hazirlanmak icin gitiğimde İrem hazirlanmiştı beni bekliyor. Bende hazırlandım buzmavisi kot şortumu giydim ve göbeyi acik siyah bir T-şort siyah spor ayakabılarımı giydim hafif bir makyaj yaptim. Salona gitiğimde İrem ordaydi herşey hazir beni bekliyorlar. Arabanın yanına gitik sonkez İremle sıkıca sarıldık
"Gitme"dedi İrem göz yaşlarını tutamadı
"Mecburum" dedim bende ağlamak uzereydim ama yaomadim
"Asla kendini kimseyin kücuk düşurmesine izin verme"dedi
"Emin olabilirsin"dedim
"Güle güle" dedi
"Hoşcakal kanka" dedim. Arabaya bindim İrem ağaladı ben se dayanmaya calıştim başarsmadım. Arabayla uzaklaşmaya başladik. Ardimda birsuru anilar hayaler dostluklar mutluluklar brakarak.