"Aman Allah'ım denize düştü.Onu kurtarmalıyım, ama nasıl? Bende yüzme bilmiyordum ki. Kaç kere dedim babama "beni yüzme kursuna gönder" diye, tabii beni dinleyen mi var. Ama babam kardeşimi gönderiyordu, aahh bu ayrımcılık niye hep beni....
"İmdat, yardım ed..."
Ben Napıyorum, kız orda boğuşuyorken....
Napmalıydım, acaba elimi uzatsam yetişir mi? Elimi uzatmak ne yaa ben onu nasıl kaldırayım, Hemen ambulansı aramalıydım.
!!Aman Allah'ım telefonumu ,kıza elimi uzatmayı denerken denize düşürmüşüm, hay aksi... Oralardan birkaç kişi, benim ve boğuldu boğulacak o denizdeki kadının sesini duymuş. Buraya doğru geliyorlardı.
Bir adam yanındakine :
-"Ömer çabuk ambulansı ara çabuk" diye seslenirken, uzaktan biryerden siren sesleri geliyordu.Siren sesleri gittikçe yaklaşıyordu.Evet buraya gelmişti. Kızı kurtardılar fakat kız ya bayılmıştı ,ya da ...
Ama onlar aramamıştıki ambulansı,ee bende aramadım pekii kim aradı bu ambulansı ??
O arada polisler görgü tanıklarını ve tabii benide karakola götürdüler . Herkes bütün bildiklerini söyledikten sonra beni tutukladılar, fakat benim ifademi almamışlardı. Sonra birden kendimi demir parmaklıklar arasında buldum. Bu nasıl bir gündü."Hayır, hayır, haayırr diye bağırarak uyandım.Kafamda bir acı hissediyordum.Babam kafamı yere düşerken masaya vurduğumu söyledi. Açık hava bana iyi gelememişti sanırım. Gemide 2. Katta bulunan küçük eczane gibi bir odamız var. Babam beni oraya götürdü. Ona rüyamı anlatmamı söyledi. Bende ona normalde yaşamıyacağım ve yaşamadığım olayların olduğunu anlattım. Özellikle kardeşimin olduğunu ve benim yüzmeyi bilmemem gibi saçma şeylerin olduğunu açıkça belli ettim. Eveet...
Ambulansı kimin aradığını hala düşünüyordum.
" Önceden aranmış olmalıydı ki ambulans 5-10 dakika'dan daha az bir sürede gelmişti değil mi, yanlış mı düşünüyorum kızım..."
-Hmm olabilir ama...
Bu tam benim başarılı olduğum ve aynı zamanda ilgili olduğum bir alandı "DEDEKTİFÇİLİK" gibi bir şeydi sanki bu.
Eevet ,, şimdi rüyamı tekrar düşüneyim bakalım...
..........
Bence bu rüya esrarengiz bir olaydı. Ben de bu olayı çözmezsem adım da Alâra Macay değil.
***