YENİ BÖLÜM GELDİ YORUM VE VOTELERINIZI BEKLIYORUM
Melek gibi uyuyordu. Bi insan hem bukadar masum hem de bu kadar hırçın nasıl olabiliyordu. Benim yatağım da ilk defa bi kadın uyuyordu. İnsan böyle bir meleği izlemekten bıkmazdı. Ama onu sadece ben izlerim orası ayrı. Benim cennetime bakanın gözlerini kaşıkla oyarım ki bunu yapmışlığım var ama bunun sebebi bizim şirketten para çalmasıydı.. Evet tam bir psikopattım ama azram benimle ilgili şeyleri daha sonra öğrenecekti.
Herneyse komidinin üstünden telefonumu alarak onun uyurkenki halini çektim daha sonra onu öperken çektim. Dudaklarım yanağında olduğu için kokusunuda alabiliyordum. Çikolata gibi kokuyordu. Dudaklarımı yanağından çektim ama uzakalaşmadım. Onun o ince kaşları uyurkenki cenin pozisyonu ellerini yumruk şeklinde yapışına hayrandım. Sanki uykusundayken biri ona bir şey yapıcakmış gibi duruyordu bi bakıma uykusundayken kendini koruyordu. Sevdiğim kadının ,sevdiği adamı olucaktım. Zor olucaktı ama sonunda olucaktı. O benim diğer yarımdı ve ben onu yeni bulmuşken kaybedemezdim. Beni sevecekti, sevgili olucaktık, hatta sonunda hayatlarımızı birleştirecektik. Daha fazla oda da durmayıp aşağıda sinir köpüne dönmüş bir adet merveyi sakinleştirmem gerekiyordu ve evet azranın telefonundan mervenin numarasını bulup aramıştım. Azra kollarımda bayılmıştı ama merveyi arayacağım sırada odama getirmiştim. İlk başta çok endişelenmiştim ama bir yandan da sadece bayıldığını bilmem beni rahatlatıyordu. Merveyi aradığımda durumu anlatmıştım nedenini sorduğumda ise o yüksek sesiyle "sinirliymiş ve sinirini çıkaramadığı için sinir krizi geçirip bayılmış " demişti. Demekki neymiş bidaha azramı sinirlendirmemem gerekmiş. Salona geldiğimde Merveyi sinirden tırnaklarını çantasını geçirken, fıratı merveye hafif bi tebessümle alttan bakarken, emirhanıda telefonla uğraşırken görmüştüm. Ayrıca bunların arasında da bir şey var. Çünkü merve eve geldiğinde fıratı gördü ve bir tepki vermedi. Yani en azından senin burda ne işin var gibi bir şey demedi. Çünkü biliyoruz ki merve daha önce fıratı dövmüştü ve sonucu karakoldu. Daha fazla düşünmedim ve fıratın yanındaki koltuğa oturup merveye baktım. Bence azrayla ikisi tencere kapak olmuştu. İkiside agrasif ve hırçın."Bilmiyordum " dedim. Tek kaşını kaldırıp bana baktı.
"Amacın neydi salakmısın sen onunka ilgili herhaltı biliyorsunda bunu mu bilmiyorsun. " dedi bağırarak."Benimle doğru konuş. Onu üzmek istermiydim sanıyosun böyle bir hastalığı olduğunu bilseydim yaparmıydım " dedim. Sinirlendiğimi belli eden bir ses tonuyla. O ise bu ses tonumla yerinde dikleşmiş ve tek kaşını kaldırıp bana bakıyordu.
"Hastalık değil öfke sorunu var ve bu büyütülecek bir şey değil. " dedi ve devam etti. "Tabi senin gibi birisi onu sinirlendirmediği sürece "dedi."Neyse birazdan uyanır büyük ihtimalle beni görmek istemicek . Sen git yanına. Merdivenlerden çık sağdan 2. Kapı. " dedim onun nerde diye sormasını beklemden. Birşey demeden merdivenlerden çıktı. Ve bana sadece azranın vereceği cezayı beklemek kaldı
**************
AZRANIN AĞZINDAN
Gözlerimi açtığımda beyaz bir tavanla karşılaştım. Noldu bana. Kısa bir an ne olduğunu hatırlamazken daha sonra olanları hatırlamam bir olmuştu.. Enes beni kandırmıştı dimi. Sinirlenmiştim ve sinirimi çıkartamadığım için kriz geçirip bayılmıştım. Gözlerimi hafifçe odanın içinde gezdirdim benim odam değildi ve oda da bende başka kimse yoktu. Kitaplarda böyle olmuyordu. Kızın başında biri bekliyordu.Ne bekliyordum ki. Enesin yanımda olmasınımı. Hah o anca üzmesini bilir. Yerimden doğrulacakken kapı açıldı ve içeri merve girdi. Onun ne işi vardı ki burda.."İyimisin " dedi.
"Bilmem , nasıl olduğumu bilmiyorum sanki heran ağlıyacakmış gibi yada heran patlamaya hazır bir volkan gibi nasıl olduğumu bilmiyorum." dedim sonra devam ettim. "Senin ne işin var burda " dedim.
"Sen bayıldığında enes senin telefonundan beni aradı durumu anlattı sesi endişeliydi. Ona çokmu kızgınsın " dedi. Merakla bakarken
"Çok " dedim. Kısa ve net sesimle. Çok sinirliydim. Yatakatan kalktım ve banyo olduğunu düşündüğüm kapıyı açtım. Evet banyoydu. Bozulmuş şalımı açtım. İlk önce topuzumu yaptım daha sonrada şalımı taktım. Mervenin "Şimdi nolucak "dediğinde ona döndüm.
" enesin cezasını vericem " dedim. Tek kaşını kaldırarak bana baktı. Ah şu kızın tek kaşını kaldırması beni öldürüyordu..
"Ne cezası " dedi. Meraklı arkadaşım benim.
"Eskisi gibi olucam enesle aramdaki mesafeyi açıcam. Kendileri sağolsun bi kez daha bir erkeğe güvenmemem gerektiğini öğretti. " dedim
"Ne yaparsan yap arkandayım biliyorsun dimi " dedi.
"Biliyorum. Hadi aşağı inip hiç bir şey olmamış gibi bu evden çıkalım" dedim. Kafasını aşağı yukarı sallayarak beni onayladı. Ben önde o arkada odadan çıkıp merdivenleri inmeye başladık . Her adımda biraz daha yaklaşıyordum ona. Midem karıncalanıyordu .Bu sadece ona kızgın olduğumdan dı yani umarım.
Merdivenlerin sonuna geldiğimde üçünüde ayakta gördüm. Enesin bana pişman gözlerle bakması. Umrumda değildi. Kapıdan tarafa yöneldim ve ilerledim. Merve de beni takip ediyosu. Kapıyı açtım tam çıkacaktımki
Enesin "Azram " sesini duydum. Ardından mervenin
"Sakın yaklaşma yeterince üzdün onu. Sana yemin ederimki ben sinirlendiğinde bayılmam daha fenasını yaparım. Hah bundan sonra azra değil azra hanım diyeceksin. Çünkü o artık sana karşı eskisi gibi ve sen onun için sadece öğrencisinin abisisin. " dediğini duydum. Belliki kırmıştı onu bu sözler ama umrumda değil bende kırıldım. Kapıdan çıktığım da rüzgar kendini belli edercesine bir tokat gibi hissettirdi. Tıpkı yaklaşık 2 saat önceki yalan gibi. Bundan sonra olması gerektiği gibi olucaktı. Hatta daha fazlası. Herkez yerini bilicekti.