Cupcake'lere...

1.6K 47 11
                                    

Buraya beş ay sonra bölüm güncellemek baya heyecan verici.  Geçen gün hikayeye baktığımda 100 bin okuyucuyu ulaştığımızı fark ettim! 100 bin. Vay be! Bunun için çok teşekkür ederim. Şuana kadar hep harika tepkiler aldım. Bu çok güzel hissettiriyor. Ben bu hikayeyi yayımladığım ilk üç hafta her bölüme beş oy bile gelmezdi. Saberettim,yazmaya devam ettim. Sonra bir baktım,yeni okuyucular geliyor.  Yorumlarınız her zaman beni gülümsetti. Harry'e tepkileriniz,hep kahkaha atmama sebep oldu. Hikaye'de okuyucu ikiye ayrıldı bi ara. ' Harry'e kızlanlar ', ' Kate'e kızanlar'  Çok eğelenceliydi.  Hikaye devam ederken ki,sevginiz,enerjiniz hikaye  bittiğinde de devam etti. Tamam doğruyu söyleyeceğim,bu sevginin,enejinin biteceğini düşünmüştüm.  Beni şaşırtmayı seviyorsunuz anlaşılan. 

Çok mesaj aldım. '' Bana yol gösterdin,'' diye. Bu harika hissettiriyor. Ben her zaman hislerimle,hayallerimle yazdım. Ve size bir ışık tutup,yönendirebilmişsem gerçekten çok mutlu oldum. Hepinize çok minettarım. Buraya kadar gelebilmişsem.  Sizin sayenizde,o küçük yıldıza basmanız ve o güzel yorumlarınızla oldu.  Çok teşekkür ederim Sonsuz teşekkür ederim! 

Umarım sizinde kalbinizi Harry tamir eder. Kalbinizin kırık parçalarını ,sevgisiyle onarıp, elinizden tutar. Ben her zaman buradayım. Her zaman mesaj atabilirsiniz. Sizi seviyorum!  All the love xx. 

-Selin


Where Do Broken Hearts Go? ➳h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin