Yazar:ElifAysan
Kitabın Adı:1 Sİyah1Mavi
Aman ne güzel! Sabah olmuş çok mutluyum falan filan; ne güzel güneş doğmuş, ah ne güzel günler geçmiş falan filan!..Ben Ay çıktığında Güneş'i, Güneş çıktığında Ay'ı arayan bir kızım. Başkalarına romantik gelip şiir yazdıran güzellikler bana yalnızca hayatın gerçeklerini anlatır. Onların yıldız dediği parıltılar, benim için yüzyıllar öncesinden bana ulaşmış bir fener gibidir.Dalgalar yamacın dibine gür darbelerini indirirken sesleri ruhumda yankılanıyor, sesleri melodik bir şekilde zihnimde gidip geliyordu. Birazdan bedenim de o seslerin arasına karışıp sırılsıklam olurken ben de doğaya karışan bir notadan başka bir şey olmayacaktım. Titrek bir adım atarken yere sürten ayağım bir süre için yabancı tek ses olmuştu. Ardından onun acı çeken bir aslanın kükreyişinden farksız sesini duydum. "Hayatı sevmek bu kadar zor mu?"Beni gerçeklikten koparan o ses omuzlarımın ağırlaşmasını ve olduğum yere sabitlenmeme sebep oldu.Kuruyan dudaklarımı nemlendirip gözlerimi kapatırken cevap vermek yerine kısa süre sonra yapamayacağım bir şeyi yaptım; nefes aldım."Ya da hayattan vazgeçmek bu kadar basit mi?"İşte bu sorusu beni cevap vermeye teşvik etmişti.Arkamı dönmeden güçsüz bir sesle "Benim bir hayatım var mı ki vazgeçeyim?" dedim."Gittiğin zaman benim de olmayacak!""Gittikten sonra kimse umurumda olmayacak!""Kendini bununla mı avutuyorsun?" Onu görmesem bile sesinden burukluğu belli oluyordu."Ya gidersin arkandan bende gelirim; ya da birlikte gideriz.""Hayır! Ben seninde hayatının mahvolmasını istemiyorum.""Zaten bir hayatım olmayacak ki!"Ona doğru döndüm ve bir adım attım.Gözlerinden her şey anlaşılabiliyordu.Pişmanlık,hüzün,üzüntü...Bana doğru yürümeye başladı ve ben onun bana yaklaşmasına izin veriyordum."Ben de geliyorum.Ölüme mi,hayata mı, sen karar ver !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Kitap Tanıtımı / TAMAMLANDI
Non-FictionWattpad de popüler veya keşfedilmeyen cevherler olarak tanımladığımız her kitabı burada bulabilirsiniz. Amacımız sadece daha kolay şekil de zevkinize göre kitap bulmanız ve bir an önce okumaya başlamanız. :) ;) ;) 🌸Kapak tasarımı için @panda1i1 teş...