Bir gün annem ve babam yemeğe gitmişlerdi.Ben 3 katlı evimizde 5 yaşındaki kardeşimle oturuyordum tabii birde kardeşimin bakıcısı.Sonra üst kattan bir ses geldi hemen bakıcıya koştuk.Oda "yok birşey" deyip.Yukarı bakmaya gitti aşağıya indiğinde sanki biraz,,,,,,değişmişti.Gözleri kızarmıştı kardeşimle su içmeye gittik mutfağa ona olanları anlattım kardeşim biraz korktu sonra kapıdan gizlice baktım ayakları ayakları beni şoke etmişti ona baktığımı görünce ayağa kalktı hemen bıçak alıp 2. kata kaçtım kardeşimle odaya girip kapıyı kitledik. Arkasına ranzayı ittik.Annemi aradım ama açmadı çünkü sinyal yoktu....Of inanamıyorum. hemen üst kata çıkmalıydım.Aklıma birşey geldi çekmeceği açtım kardeşim "abla ne yapıyorsun dedi" ona babamın silahını arıyorum dedim sonra kardeşim bana silahın gardolapta olduğunu söyledi ve silahı getirdi ona belkide son bir kere sarılmıştım. Sonra bir ip buldum ranzaya bağladım sonra pencereye çıkarak üst kattaki banyoya çıktım. sonra kardeşim ona söylediğimi Yaptı ipi ranzadan çözüp beline bağladı ben o sırada. Kapıyı kilitledim arkasina havlu dolabını ittim.Sonra kardeşim i yukari çektim.Evet doğru. Tahmin etmiştim. Sinyal çekiyordu. Hemen annrmi arayıp olanları. Anlattım yola çıktılar.Sonra lanet olası bakıcımız kapıyı açmaya çalıştı ve ingilizce 5 kelime söyledi.Hemen çeviriye yazdım. Anlamı Şuydu. " Yedek Anahtarı Almaya Gidiyorum Ucubeler" sonra merdivenden sesler geldi geliyordu düşündüm kapının menteşesinin civisini açtım kapiya ip bağlayıp kardeşimle asağı odaya indim bakıcı. Kapıyı açınca kapı düştü ve bakıcımız camdan düştü. Aşağıya baktım. Ayağı. Yine beni soke etti tersti ayaklari ters olamazdi yoksa yoksa ölmemiş miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ters Ayaklar
HorrorBir gün annem ve babam yemeğe gitmişlerdi.Ben 3 katlı evimizde 5 yaşındaki kardeşimle oturuyordum tabii birde kardeşimin bakıcısı.Sonra üst kattan bir ses geldi hemen bakıcıya koştuk.Oda "yok birşey" deyip.Yukarı bakmaya gitti aşağıya indiğinde sank...