TANITIM

9 1 0
                                    


İs benim adım hani is kapladı her yeri derler ya haberlerde her yerde uyarı verilir kazanın olmak ihtimalinin en yüksek olduğu hava şartıdır .

Tam adımın kızıyım kendi isimde boğuluyorum bu hava şartı bana bile ağır geliyor bilader . Tut elimden çıkar beni bu hayattan dedim . Fırtına olup kurtardı havada ordan araya el ele uçuyoruz ama birbirimize yaklaştığımız an duman olup kayboluyoruz gökyüzünde . Kaybolmamak için mesafeleri olan iki insan olduk zamanla . Herkesin ağzında bir laf ona yaklaşa ''ÖLÜR!''. Ben fırtınalı havaları severim o fırtınaysa ben is 'im adamın gözlerini kaplar önünü görmesi engellerim nolduğunu anlamadan duvara çarpar.!!

Ben ona kıyamadım duvara çarpamadım ama gavurun oğlu beni toz pembe fırtınalı bulutların üstünden hiç düşünmeden attı .

.......


Benim hayatımda çözülmeyi bekleyen bir çok düğüm var !Ben onlardan kaçtıkça onlar üstüme üstüme gelir ben kaçarım onlar kovalar bu sayede benim hayatımın çok kaybolan parçası var . Hiç bir zaman bulamadığım düşün bin parçalı mükemmel bi yapbozun var ama sen her kaybettiğin parçayı önemsemeden yoluna devam ediyorsun. Bitirip baktığında o yapboz hiç bi baka benzemez hacı ben sana söyleyim anlam kazanmasını istiyorsan eğer sana zahmet o poponu kaldırıp kayıp parçaları bulcaksın hayatındaki .





YARIM KALMIŞ HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin