Sen büyüleyici bir şehirsin bende senin BÜYÜCÜN

20 2 0
                                    

Yalnızlığım yollarıma pusu kurmuş beklemekte.

Acılar gözlerini dikmiş üstüme nöbette.

Bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum...

Hadi gelin üstüme korkmuyorum!

Bulutlar yüklü.

Ha yağdı ha yağacak üstümüze.

Hasret...

Yokluğunla ben baş başayız. Nihayet...

Sahneden inerken alkışlara eşlik eden bir daha bir daha seslerine gülümseyip yerime oturdum. "seni ne dertlendirdi ki bu saatlerde buradasınız kraliçem?" kafamı kaldırıp sesin sahibine bakınca hakan olduğunu görüp gülümsedim. Gözlerinin içine bakıp "sence ."dedim. Uzun uzun susuyor. Anlamış olmalı ki garsona dönüp "garson bize bir fıçı bira." Deyip kahkaha atıyor. Garsonun şaşkın bakışlarla bize baktığını fark edince "dostum bak sen bize iki bardak bira getir." Deyip bana dönüyor.

" Öyle işte onu kimse bu ülkede tutmaya başaramazdı, başaranında olacağını sanmıyorum. Hep seninle kalacakmış gibi bağlar karşısındakini sonra ne olur siktir olup gider. Sana dedim kızım ben ." elini masaya vurup konuşmasını devam ettirdi. " Ona tutulurlar diye , sen ilkinde dinlemedin ikinci şansı vermeyecektin ona. Arkadaşım eyvallah ama ikinci şansı haketmiyordu. Sen kendin ona kaç şans vererek bitirdin anlıyor musun beni."

Başımı öne eğip biramdan yudumlarken fark ettirmeden de Hakana bakıyordum. Gözleri canavara dönüşmüş gibi etrafını süzerken sanki patlamaya hazır gibi parmaklarını masaya çarpıyordu. Ona baktığımı fark edince " aval aval bakacağına biranı bitir de kalkalım hadi." Dedi sanki küçük bir çocuğu azarlar gibi . Bana emir verip bağırıyor mu ? sözlerinden sonra bir anda deliriyorum resmen. İçimden sakin is sakin derken " hadisene kızım " dedi ben yanlış mı duydum derken tekrarlıyor. İşte bunu demeyecekti. Gözlerimi ona dikip resmen kükreyerek:

"Bana bak oğlum. Ben senin çocuğun muyum lan. Ben mi çağırdım buraya seni , sen gelmişsin birde bana laga luga yapıyorsun. Kendine gelsene sen koçum. Ya adabınla oturur dertleşir konuşursun ya da başka masaya. Ağzı açık seni bekleyen hatun dolu zaten. Burada benle zaman harcama harcattırmam, anladın mı beni . Bir daha bana laga luga yaparsan gözüme gözükme. Öğüt dinlemeye yada azarlanmaya ihtiyacım olsaydı şu an bur da tek başıma olmazdım , kısa ve net anladın mı hakan ?"

"yok be kızım yanlış anladın. Tamam zom olalım sarhoş olalım da bu duman altı yerde zehirlenmeyelim. Bitir bak muhteşem bir yere götüreceğim seni . Bekle be güzelim sabret." Güzelim lafına kaşımı kaldırıp

" güzelim sabret derken ? Koçum ne güzeli birde hatun de istersen tam olsun. Bak seviyeni bil hakan bozuşuruz sonra. Adamın asabını bozma." Elini sırtıma vurup "adamsın sen adamsın bu konuyu sabaha kaar tartışsak benden adam çıkarsın . İs sen adamın dibisin. Abi yakında hatunlara da yavşarsın sen o zaman." Deyi kahkaha atmaya başladı. Bardağı fondip yapıp "hadi çok konuşma kalkalım hadi nereye götürecek sen götür sonrada bas git evine hadi . " ensesinden tutup masadan kaldırıyorum çıkışa vardığımızda arabayı bekliyoruz . Araba binince burnumu tutup " Ne lan bu koku. Arabanın içine yapmışsın oğlum ya." Bana bakıp "sen kuzenin bur da olduğunda pek kibar bir kız oluyorsun. O gidince bozulunyon iki yüzlü müsün kız sen ha iki yüzlü müsün." diye kahkaha atmaya devam ediyor gözlerimi kısıp bakmaya başlıyınca önüne dönüp arabayı çalıştırıyor. Ormanlık yollardan geçiyoruz . Eyvallah deli dolu manyağız cesaretliyiz de dağın başındayız . Valla kurtlar kuşlar yer üstüne hakan yer üstüne manyak bir seri katil çıkarsa aman.

Hakana baktım sonunda dayanamayıp "dön ben sevmedim . koçum bu ne ya, çek deniz kenarına dağın başındayız ." diye bağırıyorum , gülüyo. Bana dönüp "gözlerini kapat hadi "diyor mejbur kapatıyorum bende azcık yürüyüp gözlerimi açtığımda

"cüşş oha bune . oğlum cimcikle beni, aaah bu gerçek mi ? İnanamıyorum rüya gibi herşey bütün şehir ayaklarımın altında . Yıldızlara uzansam sanki elleyebilecek gibiyim Hayalimdeki sahne . sen büyüleyici bir şeysin bende senin büyücün." Hakan bana bakıp " büyücü ha" diyip burnumu sıkıyor " büyücüler

çirkin olur benim bildiğim ama sen tatlı cadısın sanırım kazanın nerde ." diyip bana bakıyor sonra gel buraya diyip sıkıca sarılıyor.





Bölümün düzenlemesi Meltem ÖZRENÇER 'e aittir bircik arkadaşım sonsuzz teşekkürler o benim kurtarıcım . Romatik Komedi en komik halleriyle yayımda yakında intikammm dolu bölümlerle sizlerle olucak benden duymuş olmayın ve sakın kaçırmayın :))

Bide minik mini minnacık bi rica gözgezdirirken beyenirseniz yıldız vermeyi unutmazsanız çok mutlu oluruz ...

Bu bölümde bize eşlik eden şarkımız Modelin Yanlızlık senfonisidir arkadaşlar ...

Umarım memnun kalırsınız yeni bölümde görüşmek üzere ...


ZUZU .... :))


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YARIM KALMIŞ HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin