Nimic nu e ceea ce pare..

102 4 0
                                    

-Lisaa, unde esti? Haide , nu te mai ascunde !

- Nu ma gasesti ! *rasete de copii*

- Tiiit! *masinile claxoneaza*

Parintii Lisei se intorceau de la o petrecere.Au facut accident la intersectie.Au murit in acea seara , cand Lisa avea doar 6 ani. Ea a fost prietena mea cea mai buna din totdeauna , asa ca parintii mei au adoptat-o fiindca nu mai avea nicio ruda.

~Dupa 10 ani :~

-Katty, Katty , trezeste-te , azi e prima zi de liceu.Acum suntem clasa a 10 -a !

-Mda..Lisa..uraaa!*spun eu somnoroasa*

Lisa chiar era bucuroasa.De multa vreme nu o mai vazusem atat de entuziasmata ,chiar ma bucuram,dar mi-era prea somn in acel moment.

-Hai mai,Katty ! Trezeste-te ! *Ia vaza de pe masa si arunca apa pe mine*    

-Lisaaa!! Si asa incepe o alta bataie cu perne..Mama vine la noi in camera:

-Fetelor,fetelor !   Iar incepeti?

-Scuze mamii..spun eu ,Lisa aproband printr-o usoara miscare a capului                  

In sfarsit ne imbracam si coboram in bucatarie.Mama deja ne pregatise micul dejun cand am ajuns.

-Sa aveti pofta!

-Multumim.

 Cat am stat la masa nu am scos nicio vorba.Eu eram prea somnoroasa,iar Lisa..era Lisa asa ca avea emotii.

 Mama imi spusese ca voi primi un cadou la inceperea noului an scolar.Dintr-o data imi amintesc acest lucru si ii spun.

-Legat de asta..Haideti afara daca ati terminat de mancat.Ne spune mama pe o voce entuziasmata

*Iesim ,iar eu incep sa tip*In fata noastra se afla un Audi Q7 alb,era masina visurilor mele.Lisa nu mai avea cuvinte.

-Mamiii,e a mea? Nu pot sa cred! Te iubesc atat de mult !! *sar pe mama*

-Katty,nu e a ta! E a voastra,pentru ca si Lisa e fiica noastra..

Lisa incepe sa planga si fuge in casa,asa ca ma duc dupa ea.

-Am spus ceva gresit..?Intreaba mama putin speriata

-E ok,sunt sigura ca e foarte fericita!          

 Intru incet in casa incercand sa ma ghidez dupa suspine.O gasesc pe Lisa in living , intinsa langa canapea.

-Lisa...hei,ce s-a intamplat?..

-Katty,mama ta e asa de draguta..nu m-am putut abtine...si cum parintii mei...

-Gata! Linisteste-te! Hai sa exploram masina. *o iau de mana si o trag afara*

Mama vine si o ia in brate pe Lisa in timp ce eu sar in masina.

-Mama,este geniala! Iti multumesc! Hai,Lisa,acum vreau la scoala! 

 Lisa incepe sa rada copios.

-Pa-pa,mami,ne vedem la pranz!

-La revedere,Klara!*spune Lisa pe un ton mai subtire*

 La noi in liceu noi nu eram foarte populare.Aveam doar un grup destul de restrans de prieteni,3 baieti si 3 fete.

*Intram in curtea scolii si toate capetele se intorc dupa masina noastra* Ii vad pe Derek,Jensen si Ian langa un loc liber de parcare.Aproape ca il lovesc pe Derek ,asa ca el incepe sa urle,nefiind capabil sa-mi distinga chipul prin geamurile fumurii ale masinii.Ma dau joc inainte ca Derek sa apuce sa dea cu pumnul in geam.

-Heei,scuz Derek ! *incep sa rad*

-Katty,Lisa!? Ce masina...bravo!*imi da un cot* Se pare ca cineva a fost cuminte.*imi face cu ochiul*

 Derek fusese in urma cu un an cel mai popular baiat din scoala,pana cand cel mai bun prieten al lui,deasemenea popular, a spus ca iubita s-a l-a inselat cu Derek,de atunci l-au exclus din grup,dar a devenit un foarte bun prieten al meu.Era genul de baiat rau,badaran,care chiar daca nu mai era cel mai iubit din scoala a continuat cu micile lui remarci obraznice la adresa fiecarui copil din scoala.De atunci a avut o pasiune pentru Lisa,care spre surprinderea lui , spunea ca nu e genul ei ,asa ca il refuza mereu.Lui Derek ii place sa creada ca Lisa doar se prosteste facand pe inabordabila...de-ar sti el ce parere are ea cu adevarat despre el...

 Derek se duce spre Lisa,incercand sa-i dea un sarut pe obraz,dar,ca de obicei,ea se retrage.

Nimic nu e ceea ce pare..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum