Part 3

31 1 0
                                    

-Dag 3

Ik werd wakker , het was al half negen , maar toen zag ik dat iedereen nog sliep !

Ik zat nog wat in mijn kop met gisteren , ik dacht echt dat het een droom was , ik zag gewoon HARRY STYLES met zijn schattige krullen in de war , in een kajak !!!!

Ik kon het echt niet geloven, nu was het alleen nog hopen dat mijn ouders niet tegendraads gingen doen als ik ging vragen of in naar hun optreden mocht gaan kijken morgenavond !

tegen negen uur was iedereen wakker en maakte we ons rustig klaar.

-10.00 uur

we waren terug aan het wandelen van het restaurant waar we waren gaan ontbijten.

Ik ga het nu vragen zei ik tegen mezelf !

-Mamaaaa..

_Wat is er liefje?

-Wel, Ken je One Direction ? die band? waar ik zo een grote fan van ben ?

_aah , ja die ken ik , je hebt er me al vaak iets over gezegd

-Wel, ze treden morgen avond op in La Fête , die club maar een paar 100 meter van de camping

_Wat wil je me nu duidelijk maken Emma ?

-Mag ik ALSTUBLIEFT naar hun optreden gaan kijken ? je weet hoeveel ze voor mij betekenen mams !

_Hmm , daar moet ik toch nog een even met papa over spreken, ik vind je wel een beetje jong nog voor alleen naar zo een club te gaan liefje.

-Oké ... zei ik dan een beetje teleurgesteld !

Ik had dit antwoord wel verwacht ...

-10.30 uur

Er stond vandaag niets op de planning, we gingen wat rusten op het strand van La France..

Echt een topper...NIET DUSSS!

KOMOP zei papa , we vertrekken ! hop naar een gezellige dag op het strand !

Lieke ging graag naar het strand , dan kon ze zandkastelen bouwen , maar ik vond het minder plezant , ik moet altijd mee doen van mama met Lieke haar stomme spelletjes , en meestal draaien die uit op een ruzie !

En dan ga ik zonnen en houd Lieke haar een half uur bezig en dan begint het gezaag dat ik terug moet meespelen , achh , ik haaat mijn zusje soms echt enorm , maar soms kunnen we samen van alles doen , maar dat is uitzonderlijk !

-10.45 uur

We waren bij het strand , en ik ging lekker op mijn handdoek liggen in mijn bikini , lekker bruin worden !

het was best al druk op het strand , meestal wel maar nu was het heel druk , e in de zee stonden allemaal attracties zoals trampolines op het water enz. , je kent dat wel !

Best wel cool vond ik , daar ga ik straks toch eens een kijkje nemen !!

Oh , het verwonderd me toch wel dat Lieke nog niet is komen zagen dat ik mee in het water moest , en ik keek rond waar ze was , en ik zag ze in de zee al met 5 meisjes spelen , en ik zei tegen mama : Heeft Lieke die vriendinnetjes net gemaakt of , zijn die van de camping ?

mama: Die heeft ze net gemaakt denk ik .. Waarom ga jij het water niet in , er zijn hier heel veel Belgische mensen , misschien vind je ook wel een tof vriendinnetje ?

Hmm , Jah , Misschien heb je wel gelijk , ik ga wel even met Lieke spelen , en ik zie dan wel !

WOW , zei ik nu net dat ik met Lieke ging spelen?! oke ik zei dat , een wonder !!

Toen ik bij mijn klein zusje was (en bij haar vriendinnetjes) aangekomen liep Lieke meteen naar mij , en ik gaf haar een knuffel ik zag bij haar vriendinnetjes ook een meisje staan , ongeveer even oud als ik , en ik besloot even bij haar te gaan staan!

-Hey zei ik

_Hoi , hoe heet je ?

-Ik ben Emma , en jij ?

_Ik ben lore !

-ooh fijn , ben je hier ook alleen ?

_Ja , alle , met m'n zusje , maar die maakt zoals gewoonlijk veel te rap vriendinnetjes en dan blijf ik over haha !

-Ik ken het gevoel !

_laten we samen wat zwemmen ?

-ja , is goed !

De middag ging toen best snel voorbij , nu ik iemand had en ik ben er ook achter gekomen dat Lore op dezelfde camping zit als ons en ook zo'n hevige fan is van 1D ! 

ik had die avond met haar afgesproken in de speeltuin , dat was het makkelijkste!

-19:00 uur

We kwamen terug van het restaurant , en toen zei mama opeens :

_Emma , schatje , ik heb nog eens nagedacht over dat optreden dat je zo graag wil van die een of andere band daar.

-One Direction mama , en ?

_Je mag van ons gaan maar je bent om half 1 terug thuis , geen minuut later!

-OOOHHH DANJE MAMA

En ik gaf haar een hele dikke knuffel !!! JES JES JES !!

mijn dag kon niet meer stuk !! echt niet !

-20:00

Ik zat al te wachten op Lore in de speeltuin op een schommel en toen zag ik haar aankomen , we begonnen meteen over 1D te praten.

Dat hadden we aan het strand ook al gedaan !

Ik besloot om over hun optreden in La Fête te beginnen , misschien mocht ze mee en konden we samen gaan, dan was ik toch niet zo alleen !

Lore wilde het natuurlijk heel graag en we gingen het samen aan haar ouders vragen !

Haar ouders zeiden dat ze mee mocht , ze moest wel al om 12:00 thuis zijn , dus kon ik nog een half uurtje op mijn eendje rondlopen !

Zo erg vond ik het niet.

die avond zijn we nog samen naar een show gaan kijken van het animatie team van de camping en tegen 11:00 was ik terug aan de caravan en mama en papa waren samen met Lieke nog een spelletje aan het spelen en ik besloot om nog even mee te spelen.

Om 12:00 uur gingen we allemaal slapen , en ik kon het nog altijd niet geloven dat ik 1D de volgende dag ging zien samen met Lore , het leek echt of ik Lore al 10 jaar kende ofz maar het was nog maar 1 dag !

Mijn ogen werden zwaar en ik viel inslaap ...

Summer 2013Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu