Okulun açıldığı ilk günler ve ben çok yabancı hissediyorum fakat 6 kız yanıma geldi bizimle takılabilirsin kaltak dediler çok şaşırdım.Hergün partilere alışverişlere gidiyorduk.Ama bigün bi partide herşey birden terse döndü....
Ne olduğunu anlamadan arkadaşlarımdan biri kayboldu bir arkadaşım peşinden gitti ikiside kayboldu.Ben biraz sarhoştum ve sabah evimde uyandığımda başım çok ağrıyordu okula gittiğimde kızlar ağlıyordu ne olduğunu sorduğumda Carmen ve Samara'nın orda yanımızda olmadığını farkettim.Kızlar anlatmadan anladım.
Hep beraber ağlamaya başladık.Erkekler bize gülüyordu. Kızlar erkeklerle atıştık çok sinirliyiz. Kavga iyice ileri gitti buda bizi karakola yönlendirdi.
Serry:Hepinizden nefret ediyorum
Eva:Zaten Samara ve Carmen yok.
Kavga iyice ileri gitti bizde polise gittik hem Samara ve Carmen'in olmadığını söyleyebilirdik.
Mina:Hep erkekler yüzünden
Hanna:Kızlar sakin olun
Polis:Kızlar neden ağlıyorsunuz
Serry:Bizim arkadaşlarımız kayboldu
Polis:Adları nedir?
Miley:Samara ve Carmen
Polis:Fotoğrafları yokmu kızlar
Fotoğrafları verip çıktık. Eve gidene kadar herkesi carmen ve Samara sandık.
Yolda giderken ağlaya ağlaya gittik.Okula tekrar gittiğimizde herkes bize değişik bakıyordu dolabımıza doğru gittiğimizde dolapta katil gibi yazılar yapıştırılmıştı.Tam o sırada müdür bizi odasına çağırdı sanki biz carmen ve Samara yı biz öldürmüş gibi davranmaları çok değişikti.
Biz kızlar konuşmak için tuvalete gittik.Sonra hepinize aynı anda sizi duyuyorum kaltaklar diye bir mesaj geldi.Birbirimize şaşkın bakıyorduk derse geçtik benim bu arada kendimi tanıtmadım ben sara bana derste bi mesaj geldi mesaja baktığımda samara ve carmen bizi kurtarın diye bağrıyorlardı.