Dimineata afara soarele vrea sa se joace cu noi eu sunt tanya si am 14 ani parinti mei sunt musulmani si mai am un frate cu patru ani mai mare azi sa dus sa si cumpere o sotie asa e la noi mama ma pus sami iau rochia cea rosie cu sclipici si sami pun ceva pe cap si mia zis ca azi o sa vina cineva sa ma vada si sa nu ridic capul din pamînt daca numi zice el .
Eram singura in bucatarie unde tata discuta cu un sultan foarte bogat care vrea ca fiul lui sal însoare cu mine mama ma chemat acolo eu lasîndumi capul in jos asa cum ma sfatuit mama si ma rugam sa nu ma vrea acel baiat sa ma pot marita din iubire nu din obligatie dar ma intrerupe vocea sultanului.
Sultanul: deci ce zici Andrew iti place fata este foarte frumoasa .
Eu rosind cînd a zis asta.
Andrew: e frumoasa dar e o copila ce sa fac cu ea uitate si tu ce slaba e fata asta macar manînca femeie o întreaba pe mama ea dînd din cap
Andrew vine la mine sa lasa pe vine si îmi ridica barbia cu douo degete si ma priveste în ochii eram pur si simplu himnotizata de ochi lui albastri ca cerul fata asa de curata si de frumoasa el îmi zîmbeste si se ridica în picioare unde îmi spune sa ridic capul eu executind ce a zis el si îi spune mamei sa nu ne însoteasca ca plecam prin oras mama facînd cum a zis el iesim din casa in care stau eu si mergem la masina unde ne deschide usa un slujitor ma lasa pe mine prima sa intru si pe urma intra si el pe drum eu ma uital la mîinele mele pe cînd el se uita la mine si parca gîndea ce sa faca sa se însoare cu mine sau nu dupa un timp masina se opreste si ne dam jos plimbîndune prin tabara de mîncare si îmi spune daca vreau ceva sai spun mergînd pe acolo eu fiind în spatele lui aveam pofta de cifle cu zmeura si fiindca nu îndrazneam sai spun pe nume lam tras de deget fiindca era foarte înalt fata de mine si foarte frumos iam aratat ce vreau unde ma condus la o masa unde sa facut cu mîna unui slujitor sa vina pina la masa noastra unde a comandat ce am vrut eu dupa ce a plecat acel om sa uitat la mine si a început sa vorbeasca.
Andrew: tanya ma numesc andrew si cred ca stii si am 20 de ani vreau sati pun niste întrebari ok.
Eu dînd din cap.
Andrew: sti ceea ce trebuie sami dai mie ceva ce ai tu de pret .
Eu : pai ce am eu cel mai scump este bratara mea care cred ca nuti vine deci nu am mare lucru.
El: dar stii ce înseamna sa sîngerezi.
Eu: da ieri am cazut pe scari fiindca caram o galeata cu apa si mam julit si mia curs putin sînge eu aratîndui rana su uitînd ca aveam vînatai pe picioare fiindca mama ma batut cu o nuia si am pus repede rochia pe picioarele mele el tragind scaunul cu mine spre el si suinduma în poala lui unde a ridicat richia si sa uitat la vînatai pe urma ma pus la loc pe scaun unde ma întrebat cine mia facut asta eu am ezitat putin dar iam zis ca mama el zicînd ca o sa aiba grija sa vorbeasca cu mama si pe urma mia mai zis ca ce ma întrebat el eu nu am raspuns bine si ca ceea ce am eu mai de pret este fecioria si ca sîngerarile înseamna daca mia venit ciclu si mia explicat in tump ce eu mîncam dupa a platit consumatia si a m plecat înapoi la masina unde tot drumul era cam nervos am ajuns acasa eu intrînd drept in bucatarie unde stateam si trageam cu urechea ceea ce andrew îi certa pe parinti mei ca nu stiu ce e aia feciorie si ce e aia sîngerari si ca daca mai vede cumva vreo vînataie pe corpul meu ei o sa aibe de suferit pe urma sa mai linistit unde a spus ca doi ani o sa fie plecat la facultate si ca în timpul asta sa ma învete ce e de învatat si ca o sami trimita luna de luna bani si podoabe si cu asta a venit în bucatarie unde mia zis sami ridic capul si sa ma uit în ochii lui si mia spus ca o sa ne vedem în curind si ca sunt a lui dupa ma luat in brate ma pupat pe frunte si a plecat tata batîndo pe mama de ce nu ma învatat ceea ce trebuie o femeie învatata si eu am fost trimisa in camera la mine unde mia spus ca lectiile încep de mîine.