Konečne zvoní.Dnes som mala 8 hodín v škole.Konečne už idem domov.Pred školou má čaká Susan.Je to moja bff.Ide so mnou domov a tam máme robiť projekt.
O mne:
Volám sa Lily Evans. Mám 17 rokov.Áno o mesiac mám 18!To bude párty.Bývam v New Yorku.Chodím na strednú právnickú.Chcem byť právnička ako moja mama.Naši sú rozvedení.Radšej mám tatina ako mamu.No neviem pre aký dôvod som potom s mamou.
Opäť k škole :
Keď sme došli domov, odložili sme si tašky ku mne do izby,zobrali čipsy a zapli telku.Aspoň 10 minút som hľadala nejaký film ale nakoniec sme sa dohodli na komédii Moje bláznivé dvojča.Milujem túto komédiu.Sadli sme si na posteľ a kukali.
-----------
Keď sme dopozerali začali sme robiť projekt.Mali sme ho spraviť o právach a čo znamenajú.Toto sa mi robiť nechcelo.Za nejakých 5 mesiacov končím a čaká ma maturita.Strašne sa teším na maturitný ples.Keď sme dorobili projekt, dala som si legíny, tričko,mikinu a conversky.Išla som odprevadiť Susan domov a potom som išla za tatinom do roboty.Robí vo výrobni pier.Po jej odprevadení som išla po ulici keď som do niekoho vrazila.
,,Sorry,"vykoktala som zo seba.
,,Nič sa nestalo,"povedal ten dotyčný.Keď som zodvihla hlavu,bol tam chalan z druhej triedy ktorý tiež tento rok maturuje.Bol nádherný.Páčil sa mi už dlho.Chcela som s ním ísť na ples lenže on už určite má babu.Taký chalan a nemať babu?To sa nestáva.Povedal mi iba hento a išiel preč.Bola som z toho mimo.Chcela som aby sme sa rozprávali.No čo už.
-------
,,Ahoj."povedala som tatinovi keď som za ním došla.
,,Jé.Ahoj Lily,ty čo tu?"opýtal sa ma.
,,Mala som ťa po ceste,tak som ťa došla pozrieť."povedala som mu natešene.
,,Dneska k vám dôjdem,potrebujem niečo vyriešiť."povedal mi.
,,Alee dneska som doma sama."povedala som mu smutne.
,,Prečo?"opýtal sa ma.
,,Lebo mamča ide na služobku. "povedala som.V duchu som sa aj tešila že budem sama doma ale aj som bola sklamaná že tatino nepríde.
Ahojte.Toto je môj prvý príbeh.Dúfam že sa vám páči.Za chyby sa ospravedlňujem.
340 slov.
Vaša Kate_Prince
YOU ARE READING
Me too
Teen FictionLily čoskoro čaká maturitný ples.Lily je už dlhšie do jedného chalana ktorý chodí ale do inej triedy A tiež bude maturovať.Pozve ho na ples ona alebo si on uvedomí že je aj on do nej... Ako to skončí,či budú alebo nebudú spolu sa dozviete všetko tom...