Od tatina som odišla hneď domov.
Keď som prišla domov, ľahla som si na posteľ a zapla telku.Pozrela som si Simsonovcov zobrala som si mobil a išla pritom na fb. Správy 3,upozornenia 5 a žiadosť o priateľstvo 1.Najprv som si pozrela upozornenia a potom ostatné.Keď skončil seriál,išla som do kuchyne a zobrala si z misky jablko.Z kuchyne som išla rovno do izby.Projekt máme aj tak až za týždeň. Tak som sa rozhodla že si spravím úlohy a potom pôjdem s Larou (fenkou) von.Lara je jazvečík dlhosrstý,hnedo čiernej farby.Úloh sme veľa nemali,tak som ich mala za 15 minút hotové. Nechala som si na sebe to čo som mala a pobrala sa von.
,,Lara! "zakricala som na celý dom.Hneď ako to počula, začala za mnou utekať.Dala som ju na voditko a pobrali sme sa K jazeru,čo je v našom meste.Pri tomto jazere je úplne nádherne. Vydržala by som tam aj celý deň.No keďže cesta trvá pomaly hodinu tam a hodinu naspäť,tak sme si museli trošku pohnúť aby sme došli ešte pred západom slnka.Začal mi zvoniť mobil.
,,Prosím? "Opýtala som sa v kľude.
,,Dnes o 19:00 budeš mať návštevu.Zamkni dvere a tvojho psa si zober som sebou do vnútra!Chcem ťa ochrániť."povedal muž tajomným hlasom a zložil.Začala som sa báť.A dosť.Pri jazero som nakoniec ani nesla a prišla som domov o 18:00.Dlho som rozmýšľala či to mám spraviť ale nakoniec som sa rozhodla že áno.Laru som zobrala ku mne do izby,Bránu a vchodové dvere som zamkla a zamkla som sa ešte preistotu v izbe.Okná som pozatvarala.Ani neviete aké som mala nutkanie zavolať mame ale nakoniec som si to rozmyslela.Za päť minút sedem.Bojím sa.Lara leží na mojej posteli a ja som na notebooku.
Samozrejme že som rozmýšľala že si robí niekto srandu ale ako sa hovorí Za pokus nič nedáš.Zrazu niekto zazvoní. Pozrela sa opatrne cez záves na okne ale ten dotyčný už prelieza bránu.Potom začal búchat na vchodové dvere.No hneď nato som počula ako ich vyvalil,Lara začala štekat....
Ďalšia časť na svete.Nemám teraz moc času...
Dúfam že sa vám páčila.
354 slov.
Vaša Kate_Prince.
YOU ARE READING
Me too
Teen FictionLily čoskoro čaká maturitný ples.Lily je už dlhšie do jedného chalana ktorý chodí ale do inej triedy A tiež bude maturovať.Pozve ho na ples ona alebo si on uvedomí že je aj on do nej... Ako to skončí,či budú alebo nebudú spolu sa dozviete všetko tom...