Capitolul 3.

80 8 1
                                    

Povestit de Lay.
Am mers la dormitoare si am mancat ramen gatit de Do.
Chanyeol. Fata aceea ti-a pus capac Kai
Kai. Nici o fara nu m-a plesnit pana acum.
Baekhyun. Daca mai faci asta odata te las fara mistenitori.
Kai. Nu este deloc amuzant bufonule ce esti.
Baekhyun a sarit peste Kai daramandu-l pe canapea si i-a dar cu perna in cap.
Baekhyun. Bufon esti tu fraiere.
Daca mai stateam cu ei riscam sa raman fara auz la cat de tare tipau nebunii aia. Am mers in camera si m-am asezat in pat.
Am luat caietul de pe noptiera de langa pat si l-am deschis la ultima melodie compusa. Am inceput sa cant melodia mea Alone. Gandul mi-a zburat la fata care l-a plesnit azi pe Kai.Saracul Kai risca sa fie batut de o fata.
M-am trezit cu o perna in fata si m-am trezit la realitate.
Chen. Planeta catre extraterestrii.
Lay. Ce vrei prostanacule?
Chen. Iti spuneam eu ce vreau.
La ce te gandesti?
Lay. La cum ar fi sa te omor incet si lent ca pe gandaci.
Chen. Cineva este moracanos. Cineva are probleme grave.
Lay. Sa vezi ce probleme o sa ai tu daca ma m-ai enervezi mult.
M-am pus patura in cap si am inchis ochii. Am simtit cum cineva vrea sa traga de patura si i-am dat o palma zdravana. Am scos capul de sub perna si am vazut ca era Suho care tinea mana pe obrazul drept. S-a napustit peste mine si m-a
trantit din pat pe covor.
Lay. Buna dimineata.
Suho. Buna pentru tine.
Lay. Esti nervos cumva?
Suho. Ti se pare doar.
A iesit din camera si a trantit usa in urma lui. Baiatul asta a luat-o razna rau de tot.
Chen. Eu sunt primul la baie.
Lay. Sa o crezi tu bufonule.
Am fugit la baie si am incuiat usa ca sa nu intre Chen. M-am schimbat si am iesit din baie. La usa era Baekhyun care se fataia de colo colo pe hol.
Baekhyun. A dat sfantul unicorn sa iesi odata din baie.
Lay. Ce ai mai tu cu unicornii?
Baekhyun. Ce nu am.Acum
lasa-ma sa intru la baie. Stau la usa de zece minute.
Am coborat la sala de asteptare
si ne-am pregatit de intalnirea cu fanii. O masina ne-a dus la locul unde avea loc intalnirea cu fanii. Am stat in frig timp de sase ore ca sa dam autografe la fani. In drum spre casa a fost liniste in masina ceeea ce era ciudat pentru noi care eram galagiosi.
Cand am intrat la dormitoare prostanacul de Luhan s-a impiedicat de covor si a cazut.
Sehun. Ce faci pe jos?
Luhan. Fac cunostiinta cu covorul.
S-a ridicat si a bombanit ceva.
Sehun. Nu gasesc ciocolata.
Suho. Am ascuns-o.
Chanyeol l-a prins bine pe Suho iar Sehun s-a dus la dulapul lui sa caute ciocolata.
Sehun. Am gasit ciocolata.
Suho. Trebuie sa schimb locul.

LegaturiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum