אל תשכחו להצביע ולהגיב ❤
הארי-
ישבתי במשרד, כשהם שירבטו בדפים שלהם, נועצים בי מבט לעיתים קרובות. לעגתי, "אני עדיין כאן, לעזאזל, תירגעו."
"הארי," טים לחץ, שולח לי מבט מתחנן.
גלגלתי את עיניי, מוציא את האייפון שלי מהכיס האחורי. אני יושב כאן כבר שעה והם לא אמרו לי כלום. סוף סוף, טים, קרול, ג'ורג', ותום מסתכלים עליי. סיימון אפילו לא פאקינג כאן, הבן זונה הזה בפונטה קאנה עם חברה שלו, משתזפים. אם היה לי שבוע חופש מלהיות מפורסם, הייתי הולך הביתה למשפחה שלי.
הייתי במצב רוח די חמוץ היום, לא ישנתי ממש לילה שעבר, ואנחנו אמורים לטייל היום. כל הדרך לדונקסטר, כי עכשיו, אנחנו בכנס מחוץ לכיכר טרפלגר באמצע לונדון.
"אוקיי, מר. סטיילס- אה, הארי," קרול תיקנה את עצמה, כשכבר התחלתי להביע את השנאה שלי כשקוראים לי בשם משפחה.
"אני בטוחה שאתה יודע שאנחנו מנסים לקבל פירסום על זה שנכניס אותך למשחק ארגון צדקה של דונקסטר, כשחקן אורח. זה יכניס להם עוד כסף, וגם לתעשיה שלנו," קרול אמרה, כשאחיזתי בכיסא התהדקה.
"לא. אין פאקינג מצב בגיהנום שאני הולך לעשות את זה," רתחתי.
"הארי," ג'ורג' ניסה להרגיע אותי.
"לא," קטעתי אותו, "ללהקה שלנו יש כבר מספיק כסף, אני לא חושב שאנחנו צריכים עוד, וכולנו יודעים שאני לא יכול לשחק כדורגל."
ג'ורג' גירד את הזקן המוזנח שלו, שהוא לגמרי היה צריך לגלח. הוא נאנח, "חבל שאין לנו אפשרות אחרת, הארי. פור דיירקשן כבר הסכימה שמפורסם יישחק, אז או שתעשו את זה, או שתמצאו מישהו מפורסם בהתראה ממש קצרה, ותעשו את זה בקרוב, או שאני חושש שתהיו מוכרחים לשחק."
הבטתי בו, מופתע, "אתה לא יכול להכריח אותי לעשות את זה."
תום חייך חיוך דוחה, מוציא דף, "בעצם, ילד, אנחנו יכולים."
"אף אחד מהבנים לא יכול לשחק כדורגל, וגם אני לא, הייתי מביך את עצמי, ואתה יודע את זה," אני מצדיק את עצמי, משחק עם הטבעות שלי.
"אתה מכיר הרבה אנשים, הארי, תמצא בחור בריטי נחמד שיבוא לשחק במקום," קרול חייכה.
"חשבתי שהם חייבים להיות מפורסמים?" שאלתי.
"הם כן."
******
אז, הנה אני, יושב כמו ילד מבואס, מזעיף את פניי לאיזה משחק כדורגל מטופש. אני מתכוון, בטח, הייתי רוצה לעשות את זה בשביל ארגון צדקה, אבל לא בשבילם. אני לא רוצה לעשות חרא בשבילם.
מתוסכל, משכתי את שיערי, מעביר את אצבעותיי דרך הקשרים. הוצאתי את הטלפון שלי ולחצתי על טוויטר.
YOU ARE READING
Yours Truly, Louis [Larry Stylinson]
Fanfiction"זה נכון, אני משתוקק לך." כשלואי מעריץ מוזיקה יותר כבדה מפאנק ואוהב את הארי סטיילס מאוד. (וואן דיירקשן זה פור דיירקשן) [ימי חמישי] זכויות יוצרים ל: @nahrwals.