Bir saat sonra...Zil çaldı.Bende koşarak kapıyı açtım. Inanmiyorum aman Allah'ım!!!
Bu bu o ydu bu sabah Çarpıştığım çocuk neydi adı yekta mı Yuşa mı neyse artık onun burada ne işi var ?
"Ağabey " bana yukardan aşağıya şöyle bir baktı sonra gülüp
"Aysima hadi abicim gidelim annem seni bekliyor " sonra yine bana bakarak güldü ya sabır ne derdin var oğlum benimle salak Allah'ım yine bakıyor yaa şimdi açıp ağımı yumuyim gözümde sen gör ha bu arada kapıyı açacağım sırada yemeniyi takmıştim ve feracemi gitmiştim"Pardon ama siz niye bana bakıp bakıp gülüyorsunuz söyleyinde biz de güzelim "
"Pijamlarınız çok güzel kedili kedili ona güldüm bence siz bu şekilde kapı açmayın" deyince bim kızlar gülmeye başladı o da gülüyordu gamzesi vardı. Çok tatlı gözüküyordu . Neyse ben bu lafın altında kalır mıyım sana soruyorum iç ses cevap ver.Hayır kalmasın İmran
"Sen beynini nerde düşündün git bulda gel beyinsizlik sana yakışmamış" deyince gülme sesleri kesildi ve Yuşa 'nın suratına bakıldı. Mosmor olmuştu . Işte benim kızım dedim içimden laf böyle sorulur Yuşa bey kapak olsun zaaaaaaaaaaaaa. Neyse arkadan bir erkek gülme sesi geldi. Bu da kimdi. Neyse bu çocuğu görünce daha çok feraceme sarıldım.
" Oooo kanka laf da yermissin kızlardan . Haaaaa"
"Kes lan ."diye bağrınca Yuşa olduğum yerde zıpladım. Korkmustum çünkü boş anıma geldi.
"Bu iş burada bitmedi. Bende Yuşa Arslansam laf sokma neymiş sana gösteririm" bunu beni dövücek miş gibi söyledi ve Aysima 'nın kolundan tutup gitti . Şimdi ben ne dedimki iç ses sade...
Iıım "beynini nerde düşündün git bulda gel beyinsizlik sana yakışmamış" dedin eee hiçbir sorun yok o zaman neyin kafası bu bebe yaaBende bilmiyorum bir anda yanağımda ıslaklık hissettim ağlıyordum
"Ben ne dedim Sinem" dedim.
"Bir şey demedin kuzum" diyip beni sakinleştirmeye çalıştı.