The Regal 1.Bölüm (Başlıyor)!

36 0 0
                                    

 Alfred bana bir şeyler anlatıyordu. Ağız hareketlerini görüyordum fakat kulaklarım onu duymuyordu. Alfred'in sözünü kestim ve ona "Her şeyi kısaca özetler misin" dedim. Alfred'in şöyle dedi "Bay Wayne sizin Adınız Jackson Değil mi evet öyle. Siz doğduğunuzda kaybolan amcanız Bruce Wayne'di, ve o Batman'di ." derken sözünü kestim ve dedim ki "Yani benim Amcam ölmüş bir kahraman öyle mi?" . A lfred bana "Evet" dedi. İçimden ağlıyordum, zaten tüm üzüntülerimi içimde yaşarım fakat içime kapanık biri değilimdir. Alfred devam ediyordu "Bay Wayne. Amcanız ölmedi onun özgürce yaşayabilmesi için ölü numarası, cenaze ve bunun gibi şeyler yapıldı. Amcanız şuanda 2 çocuk ile birlikte yaşamını sürdürüyor." Dedi. Bende ona "Neden bu gün, bu yıl, bu saat, bu ayda bana bunları söylüyorsun?" dedim. "Biliyorsunuz ki ben hala Gotham'da yaşıyorum, siz ise New York'lusunuz efendim ve benim oraya gelmem mümkün değildi." Dedi. Televizyonu açıp bana kaydettiği bir haberi gösterdi. Spiker "Gotham'da facia ! 2012'den sonra geri döndüler !" demişti ve bu yüzden yıkılmıştım. "Yani siz şimdi benden süper kahraman olmamı mı bekliyorsunuz?" diye sordum. "Evet" dedi. "Fakat benim özel güçlerim yok ya da başka bir yeteneğim biraz popüler bir çocuğum okadar." Dedim. "Sizde Bay Wayne'nin yarı çocuğusunuz onun yetenekleri sizde de var." Dedi. Ben bir mühendistim ve yaptığım en iyi şey "Kanca Tabanca" adlı bir silahtı bunla dizlikler giyip ve de kolluklar takıp binalara çıkabilirdim. Fakat yapmadım kendime bir özel güç bulmak istiyordum Alfred ve Amcamın zırhını ve arabasını gibi araçları yapan kişiler bana yardımcı olabilirdi. Bir saat, bir saatle ne yapabilirim. İlk önce ateş püskürtücü bir saat yaptım elimin altından ateş çıkıyordu ve yanlışlıkla elimi yakmıştım. Sonra su püskürtücü bir saat denedim fakat ateş gibi fitille güçlenen bir element olmadığı için koluma da bir su tankı takamayacağım için bu fikirde yattı. Bir sürü element denedim ve en sonunda kararım elektrik olmuştu. Elime bir inşaatçı eldiveni aldım onu siyah renge boyadım ve saati yapmaya başladım bir kablo ve elektrik enerjisiyle yani pil ile bir boruya elektrik aktardım ve elimi tamamen açınca elektrik atıyordum. Kendime çok güvenip dışarı çıktım önce bir apartman arasında antrenman yaptım olan sonuç artık 2 atışta kesinlikle bir çöp kutusunu vurabiliyordum. Fakat düşünmediğim bir şey vardı oda elektriğin voltuydu. Yeni bir pil aldım ve bu pillerden 365 tane aldım her 2 günde bir değiştirecektim ve bu insanları öldürmeyecek sadece bayıltacaktı. En tehlikeli sokak aralarına gittim. Sigara içen uyuşturucu içen alkol alan ve neredeyse soyunacak kadar küçük kıyafetler giyen kadınlar vardı bende 19 yaşında biri olduğum için orası bana uygun değildi. Bir adam beni kolumdan tutup sordu "Paket almaya mı geldin?". "Hayır, buralarda biraz dolaşıyordum" dedim. Elimi bıraktı, elimde izi kalmıştı ve oradaki en iri adama meydan okudum. Unuttuğum bir şey vardı "Çeviklik ve Zırh" ! Bunu hatırlayınca endişelendim ve panik oldum. Adamın bana vurmasıyla oradaki kutuların içine düşmem bir oldu. Bir maske takmıştım gözleri açık olan simsiyah bir maske onu Vendetta maskesini boyayarak yapmıştım. Elimi Açtım ve biranda elektrik çıktı o iri adama isabet etti ve adam bayıldı. Oradaki diğer gruplar ve insanlar kaçmaya başladı. Hemen Oradan kaçtım. Ve Hikayem Burada Başladı...

                                                                             ✩ DEVAM EDİCEK... ✩


The Regal - DC SuperheroesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin