Piçlik:D

691 49 20
                                    

''Zaa nasılsınız iyisiniz bende iyim saol kdmdjd neyse anlatıyorum bu seferkini kesin yapın kenxkdk''
''Bir marketin solunda durum ve karşınızdan geçen birinin hemen yanına gidin ve abi 1 Milyonun varmı veya abla diyin ve vermezse size erkekler musallat olsun diye bağırın kadınsa eğer erkekse üç harfliker musallat olsun bir milyoncuk la diyip kaçın''
''Ben bunu yaptığımda benim yaşımda yine bir kızdı ama benden azcık küçük bir yaş felan ben istedim hayır dedi sonra kıçına tekme atıp siktir lan diye bağırdım arkasından benim yaşımda bir çocuk geldi siyah saçlı felan bayağı yakışıklı sonra geldim bundan istedim yüzüme tip tip baktı bişi demedi sonra bende yakışıkı diye bir şey demeden gidiyodum kolumdan tuttu on lira verdi sonra göz kırptı elimi tuttu sapıklaşmaya başladı bende elimdeki paraya bakıp çocuğun yüzüne yapıştırdım hatta o uzun saçını tutup çekip parayı ağzına sokmaya çalıştım sonra dilenciye sadakamı veriyon lan diye kafasına yapıştırdım sonra gülmeye başladım anlayınca saçını düzeltip çantasından kağıt çıkarttı telefon numarasını verip elime sıkıltırdı sonra saçını düzeltip gülerek yürümeye başladı bende eve gittim mal mal güle güle odama çıkarken gülüyorum abim geliyo noldu cinmi çarptı lan dedi ben de yok abi taş çarptı diyip odama ilerledim yatağıma oturup gülmeye başladım o çocuğu bulucammmm evet dostum bulucammm kdmsn:D.''

Genç PiçlikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin