κεφάλαιο 2

93 5 1
                                    

Το ξυπνητήρι χτύπησε για πέμπτη φορά μετά από συνεχόμενες αναβολές. Η Kate άνοιξε τα μάτια της με δυσκολία, αφού προσαρμόστηκε στο έντονο φως του ήλιου που έμπαινε μέσα απο την μισάνοιχτη κουρτίνα. Αφού κάθισε για μερικά λεπτά στο κρεβάτι της, αποφάσισε να σηκωθεί γιατί σήμερα ήταν μεγάλη μέρα για εκείνη αφού θα έπαιρνε μέρος σε έναν μουσικό διαγωνισμό με το συγκρότημα του σχολείου της. "Kate, ξύπνησες?" ρώτησε η μητέρας της, Anne αμέσως μετά την απότομη εισχώρηση της στο δωμάτιο της Kate. "Nαι μαμά απλά δώσε μου 5 λεπτά να ετοιμαστώ και θα κατέβω κάτω για πρωινό" "Εντάξει αγάπη μου άλλα μην αργείς σε περιμένουν ο πατέρας σου και ο Ian" είπε η μητέρα της ενώ κατευθυνόταν προς την πόρτα. "Μαμά μισό λεπτό, τι εννοείς όταν λες ότι με περιμένουνε? Θα έρθετε όλοι μαζί οικογενειακώς?" "Kate τι είναι αυτά που λες εννοείτε οτι θα έρθουμε όλοι να σε στηρίξουμε! Η κόρη μου θα συμμετέχει στο μεγαλύτερο μουσικό φεστιβάλ της πόλης μας και δεν θα είμαι εκεί?" "Μαμά είναι άπλα μια μικρή γιορτή ούτε καν ανταγωνιστηκά δεν το βλέπουμε" ειπέ η Kate κάπως αγανακτησμένα. "Τέλος πάντων, ντύσου γρήγορα" απάντησε τελικά η μητέρα της αποχωρώντας απο το δωμάτιο. Η Kate κατέβηκε γρήγορα την ξύλινη σκάλα και μπήκε γρήγορα στην κουζίνα όπου την περίμεναν οι γονείς της και ο Ian ο αδερφός της. "Καλημέρα αγάπη μου" της είπε ο πατέρας της με ένα γλυκό χαμόγελο. "Καλημέρα" απάντησε η Kate δίνοντας του ένα φιλί στο μάγουλο. "Είσαι έτοιμη για σήμερα?" "μπαμπά είμαι εντάξει έχω λίγο άγχος αλλά θα είμαι καλά" απάντησε η Kate ενώ κάθισε δίπλα στον Ian και άρχισε να τρώει πρωινό. " Louis η κόρη σου δεν θέλει να πάμε και εμείς μαζί της στο φεστιβάλ" είπε η μητέρα της με ένα παράπονο στην φωνή. Η Kate στριφογυρισε τα μάτια της αγανακτησμένα και έπειτα κοίταξε τον πατέρα της ο οποίος είχε πάρει μια θυμωμένη έκφραση " Γιατί αγάπη μου? Εάν δεν έρθουμε εμείς που είμαστε οικογένεια σου για να σε στηρίξουμε και να σε καμαρώσουμε τότε ποιος θα έρθει? " "Έλα τώρα ρε μπαμπά μια γιορτή είναι μόνο δεν είναι κάτι τόσο σημαντικό....Ian μιλά και εσυ" είπε η Kate προσπαθώντας να τους πείσει να μην πάνε μαζί της και περιμένοντας την υποστήριξη του αδερφού της " Έχει δίκιο ο μπαμπάς όλοι ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι για εσένα και θέλουμε να είμαστε εκεί" η Kate ξαφνιάστηκε από την απάντηση του αδερφού της και εγκατέλειψε την προσπάθεια της να τους πείσει να μη πάνε στο φεστιβάλ, συνέχισε να τρώει το πρωινό της όταν το κινητό της δονηθηκε και στη οθόνη εμφανίστηκε το όνομα της καλύτερης της φίλης Jade, από την οποία είχε ένα μήνυμα. Το μήνυμα έλεγε: έχουν έρθει οι Carey...είδα μόλις τώρα τον Mike.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 30, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The DestinyWhere stories live. Discover now