~kia~
Endelig kan jeg dra fra denne plassen, i 16 år har jeg vært her og alt jeg ser blir ødelagt. ingen forstår meg og jeg har ingen venner, jeg føler at alt kollapser rundt meg.
___________________________
Jeg har pakket alle tingene mine og flytte bilen kommer og skal kjøre alt fra Norge til Sverige, og alt jeg får vite er at jeg skal flytte fra den jævla narkoman moren min til Sverige og at den nye fostermoren min heter (Tina)***Tina-ringer-kia***
Tina: "Hei! Dette er Tina som ringer"
Kia:"Yo"
Tina:"jeg tenker at du skal få lov å ta med deg hunden jeg hørte du hadde så du ikke blir så ensom og føler deg litt mer hjemme"
Kia:"ja Ok men jeg tør ikke ta Rex med på toget, han er ikke så glad i andre folk siden han er en enmanns hund"
Tina:"ja okei men enn vis vi henter deg, det tar kanskje litt tid da men vi kommer å henter dere"
Kia:"okei hade"
___________________________
Jeg legger på før Tina får sagt noe og kaster meg ned på senga får å høre på høy musikk og tar meg en sigarett...så hører jeg noen som kommer ned trappen og så kommer mamma dampende inn på rommet mitt helt rusa og begynner å rope å kjefte og begynner å kaste ting på meg, og jeg tar opp mobilen min får å ringe Råger-politimannen, han er alltid til hjelp når jeg ringer.***Kia-ringer-Råger***
Kia:"mamma er dopa igjen!" Sier jeg nesten på gråten.
Råger:" Okei jeg kommer med en gang"
___________________________
Mamma kaster et stol på meg rett før Råger kommer inn døra og setter mamma i håndjern og fører henne ned i bilen og ringer flere kollegaer som kommer med narkohunder osv.
Mamma blir kjørt ned til stasjonen og videre vet jeg ikke hva som skjer for jeg bryr meg ikke om henne, uansett om hun er rusa eller ikke så er hun et dårlig menneske og hun har hatt flere typer som har voldtatt meg og jeg har ikke akkurat hatt den beste oppveksten
Og jeg var innlagt på psykriatrisk avderlig i 6 måneder pga, selvskading og spiseforstyrelser og depresjoner.
Jeg har aldri hatt noen før for 2 år siden da jeg fikk dobermann Rex,
Rex har klipte ører og hale han er 3 år og det første året han levde var kanskje ikke d beste jeg fikk reddet han når jeg så en mann skade han.
*************************************2 dager senere
Jeg våknet av at Rex varslet om at det var noen utenfor huset, jeg tok på meg strømper og en t-skjorte og sprang ned trappen og ut på trappa og så den nye fosterfamilien min.
Jeg så Tina som var ganske lav med mørke brunt langt hår hun så veldig italiensk ut,og en mann som sikkert er den nye foster faren min han var ganske så høy og slank med mørkt hår. Til slutt så jeg en gutt som så ut til å være mellom 16-18 år. Som var veldig høy med store muskler og mørkt hår og han hadde en litt son Badboy/emo aktig stil, han var helt nydelig.
Nei fyfaen! Han skal jo bli den nye broren min.... Men så kom det en til gutt ut av bilen som var litt lavere med blondt hår og øyne som gliste mot meg han var Ca like muskuløs men hadde mer swag i stilen.
Tina kom bort til meg og presenterte seg selv,mannen og guttene
Mannen het Roy og han mørke italienske gutten het Alex og han søte blonde het Kriss og det viste seg at bare Alex var sønnen deres og at Kriss også var på fosterhjem hos de.
Guttene beundret Rex pga utseendet og musklene og spurte om hva jeg trente han med og jeg svarte at han trekte bildekk med kjetting. Guttene så litt spørrende på hverandre også på meg før Tina beordret de om å gå å hente tingene mine, og meg til å sette Rex i buret de hadde fikset til han bak i bilen.
Etter en stund var vi klar til å kjøre og jeg satt i Midten av guttene i bilen, Alex på høyre side og Kriss på venstre. Jeg satte høy musikk i ørene og før jeg viste ordet av det var jeg sovnet av med hodet på skulderen til Alex.~Alex~
Wow! Tenkte jeg bare når jeg så henne i sted hun var lav men ikke for lav med mørkebrunt hår og var ganske tynn og var utrolig pen og nå ligger hun å sover på skulderen min, dette blir bare rart hvorfor tenker jeg son? Jeg skal jo bli den nye storebroren hennes som skal støtte henne etter alt som har skjedd..... Jeg så på Kriss og så sa han "se på de blåmerkene på overarmen og låret hennes" jeg sa ingenting men så litt trist på han, ikke lenge etter var vi framme i Sverige og vi bar alle tingen hennes ned i leiligheta vår. Hun fikk det største rommet nede i leiligheta og jeg og Kriss hadde samme str. På rommene og alle har vært sitt bad med eget Walkin closet men vi delte stue og kjøkkenet som var rett utenfor rommene våre.
~Kia~
Jeg våknet og alle var gått inn fra bilen og jeg så det nye store huset og jeg tok Rex og vesken min og gikk inn i det store palasset av et hus og kom inn i en stor gang med trapp opp på begge sider og en stor åpning in til stuen,kjøkkenet og et bad og oppe var det 2bad 4 soverom 1datarom og et digert treningsrom og et annnet rom til dans.
Jeg hadde gått i hele huset uten å finne tingene mine så gikk jeg ned til stuen der Tina satt "hvor ligger tingene mine?" Spurte jeg så reiste Tina seg og sa" kom så skal jeg vise deg" vi gikk i den store gangen så først når jeg gikk ut i gangen fra denne vinkelen så jeg at det var en trapp under den ene trappen og så gikk vi ned, og vi kom inn i en stue/spisestue og så var det en halv vegg som skilte stua/spisestua og kjøkkenet og ved sofaen så jeg 3 dører og vi gikk mot den midterste og der sto guttene og pakket ut alt for meg før jeg sa til Kriss" ikke rør undertøyet mitt!" Nesten skrek jeg og alle snudde seg mot meg med et spørrende utrykk Kriss svarte" beklager girl" og Tina sa"ja jeg får gå opp og gutter oppfør dere" sa hun med et tullete glis og blunket med det ene øyet. Guttene sa i kor at de neste ikke var oppe osv. Og jeg tror ikke at jeg kommer til å være noe mer enn de oppe med Tina og Roy for å si d son. "Kan jeg få være litt alene å pakke ut resten så kan dere prøve å bli kjent med Rex ute i stuen, og det er bare å gi han en godbit så kan der hilse så han ikke blir sur elns. Guttene nikket og tok Rex med seg og lukket døren. Rommet var digert, døren var i midten av den ene veggen og veggen over der var rosa mens de andre var grå, og jeg hadde fått en 1.80 seng og sofa,TV og nye Apple utstyr det lå en MacBook pro, en iPad,en i pod og en iPhone 6 jeg hylte nesten av glede for jeg hadde den gamle knuste iPhone 4s. Jeg hadde lagt alle tingene mine der jeg ville ha de og plutselig banket noen pent på døren og jeg gikk å åpnet rommdøra og der står hele den nye familien min og sier at de har noen ting til meg, Tina gir meg et speilreflekskamera med stativ,Roy gir meg et sminkebord og gutta gir meg pynteputer og pledd. Jeg sa takk til alle og sa at jeg var trøtt og skulle sove.
___________________________
Jeg så at det var en dør inne på rommet mitt og jeg gikk sakte inn og skrur på lyset og ser et stort speil med lys rundt,et stort badekar og en fin dusj og en stor vask med benk og skuffer og skal jeg kan ha tin i og på. Og inne på badet var det en til dør og jeg skrudde på lyset og så et stort Walkin closet, omg! Dette er jo drømme huset tenkte jeg før jeg gikk til sengs
___________________________
Sorry men jeg er ikke flink med komma og punktum osv. Og jeg har sikkert masse skrivefeil men håper dere liker denne og jeg kommer til å prøve å legge ut noe hver dag❤️
YOU ARE READING
Bad,Bad girl!
RandomKira skal flytte til en ny familie siden faren tok selvmord og moren ble narkoman. Kira blir kaldt Kia og er en jente med Orginale meninger og er ikke redd for å vis hvem hun er, hun havner ofte i trøbbel og er på feil plass til feil tid.