Bölüm 9

58 8 3
                                    

Leyla lazım olan eşyalarını topladı. Ve arkadaşının evinin yolunu tuttular.Ancak Leyla'nın içi hiç rahat değildi çünkü Leyla hiç arkadaşının evinde yatmamıştı. Birde abisine söylemeden vardıklarında Leyla'nın arkadaşı yani Songül Songül ün annesi evinde kimseyi istemiyordu. Kötü birisiydi...

****
Songül len Leyla gelmişlerdi.
S

ongül ün annesi onlara yemek hazırlamıştı ama Leyla yâ az bişi koymuştu Leyla anlamıştı.

Rahatsız olduklarını anladı içinden dediki:

Kesin Mehmet amcada geldimi benden rahatsız olacak.

Bu arada Mehmet amca yâni Songül ün babasıdır.

Her neyse Leyla yemeğini utanır biri şekilde yiyordu.

Songül annesine demiştiki niye Leyla ya bu kadar az koydun demişti

Anne: Yoo az koymuyorum demişti.
Songül Leyla'ya fısıldadı sessizce
Leyla lütfen idare et annem biraz pintidir. Demişti.

****
Leyla sustu ve Songül 'ü eve gitmek için ikna etmeye çalıştı. Ve sessizce evden çıktı dışarı baya bi soğuktu ve karanlıktı Leyla'nın da korktuğu şeylerden biri de karanlıktı dikkatli bir şekilde eve gitti daha abisinin gelmesine 2 gün vardı. Leyla hep abisini düşünüyordu ve abisini aradı olanları ona anlatacaktı ama şimdi keyfini bozmasını istemedi.

2 GÜN SONRA

Leyla'nın abisi gelmişti geldiğinde elinde bir valiz ve küçük bir poşet vardı. Leyla onu görünce çok mutlu olmuştu Semih te Leyla yı görünce mutlu oldu

Leyla ile abisi oturdular Leyla olanları abisine anlattı Semih öyle bir üzüldük i Leyla ya sımsıkı sarıldılar Semih gözünden yaş gelmişti Leyla bunu görünce içine bir his doğdu kötü bir histi Evet evet bu kötü bir histi Leyla içinden hadi bakalım hayırlısı olsun dedi.

AhlaksızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin