part 5

356 43 0
                                    

Flashback~~~

Yona pergi study ke U.K manakala yoona tinggal bersama appa dn ommanya.satu kesalahan yg dilakukan oleh Yona.pada satu hari,yoona pergi melawat kakaknya,Yona di U.K

Yoona ternampak perbuatan kakaknye yg meniduri dengn lelaki
lain.yoona juga nmpk bahawa kakaknye minum minuman keras.
Yoona seakan-akan tidak percaya tentang itu tapi dia tidak boleh elak kerana dia nmpk dengn mata kepala dia sendiri.

Yoona memberitahu berita tersebut kepada omma dn appa nye.setelah Yona pulang dari U.K, appa memarahi tentang perbuatan yona di U.K."kamu bukn nye belajar malah kamu pegi berseronok di sana,kamu telah malukn keluarga ni"."appa,maafkan Yona"kata Yona smbil menitiskan air mata.

"Appa tkkan maafkn kamu" marh appa pada Yona sunguhh kuat."ni sume slh ko"kata Yona smbil menunjukkan jari nye ke arah adik nye."dh,tkyah nk salh kn adik kamu tu".

"Appa ni kenapa asyik² back up anak kesayangan appa tu"kata Yona pada ayah nye. Appa menampar pipi Yona apabila mendengr Yona berkata begitu.appa menghalau Yona keluar dari rumah" kau keluar dari rumah ni,mulai hari ni jgn jejak kaki kau kt rumah ini lagi.kau tk de hubungan apa² ngn kami lagi".

Yona telah keluar dari rumah dn sejak dari tu mereka berdua tidak pernah berjumpa lagi selama 1 tahun.

Bersambung~~ >3<

Sila tekan ⭐

Haha.nantikan part seterusnye.annyeong~

twins in loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang