Λοιπόνν το όνομα μου είναι Κατερίνα αλλά με φωνάζουν Kate αφού ζω στην Αγγλία, ζω μαζί με τον αδερφό μου Liam καθώς αποφάσισαμε να μείνουμε μαζί αφού είμαστε μεγάλοι τώρα και έτσι οι γονείς μας μένουν σε διαφορετικό σπίτι μόνοι τους. Αυτό τον καιρό πάω 2α λυκείου και είμαι μόνη σχεδόν σπίτι καθώς ο αδερφός μου λείπει ταξίδι με την κοπέλα του κάποιες μέρες στην Αμερική. Όμως δεν ζω εντελώς μόνη αφού ο "έξυπνος" αδερφός μου έχει βάλει τον κολλητό του Zayn να με προσέχει λες και είμαι μωρό..τέλος πάντων.
Σήμερα είναι πρωί Πέμπτης και πρέπει να σηκωθώ για σχολείο αλλά βαριέμαι και νυστάζω απίστευτα για να σηκωθώ από το ζεστό παπλωματάκι μου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα παρακάτω..
Zayn: Θα σηκωθείς επιτέλους?? έχεις σχολείο λέμε. Είπε και σε ξεσκέπασε νευριασμενα!
Kate: Πωω αγόρι μου! Εσένα τι σε νοιάζει? Θα κάνω ότι θέλω! Του είπες νευριασμενα αφού κατάφερε να σε ξυπνήσει.
Zayn: Δεν με ενδιαφέρει κάν τι θα κάνεις κοριτσάκι μου, απλά έχω ως υποχρέωση προς τον αδερφό σου, να τηρείς το καθημερινό σου πρόγραμμα! Σου αντεπιτεθηκε νευριασμενα.
Kate: Και τι νομίζεις? Ότι με ενδιαφέρει τι σου είπε? Του είπες με υπεροπτικο βλέμμα.
Zayn: Άκου να σου πω μικρή σήκω αλλιώς..σου είπε τραβώντας σου το χέρι φέρνοντας σε κοντά του.
Kate: Αλλιώς τι? Θα με κάνεις ντα-ντα? Ούτε να το πεις δεν μπορείς ρε "άντρα"? Του είπες στο ίδιο σημείο που βρισκόσουν.
Zayn: Άααα δεν πάει άλλο, τώρα θα δεις!! Σου είπε και σε άρπαξε και σε φίλησε χωρίς κανέναν δισταγμό!
Kate: Καλά αγόρι μου πας καλά?? Τι κάνεις? Του είπες μετά από λίγο που τραβήχτηκες από το φιλι σας!
Zayn: Την όρεξη σου είχα πιστεύεις? Απλά ήταν ένας τρόπος για να κλείσεις το στοματάκι σου!!
Kate: Καλά δεν επικοινωνείς καθόλου! Είπες και έφυγες από το δωμάτιο σου.
Μπήκες στο μπάνιο και σκεφτόσουν το φιλί σας. Σκεφτόσουν το πόσο υπέροχα φιλάει και ότι θες να κι άλλο..μα τι λέω γαμωτο δεν τον θέλω καθόλου!
Μετά από λίγο βγήκες από το μπάνιο, ντύθηκες, πήρες την τσάντα σου και έφυγες γρήγορα από το σπίτι.
Πηγές στο σχολείο και σκεφτόσουν όλη την μέρα εκείνον και το πόσο όμορφος είναι! Τα μάτια του, τα μαλλιά του τα λεία, τα χείλη του τα ζουμερά, τον ήχο της φωνής του και ότι άλλο τον έκανε να δείχνει υπέροχο!
..Όταν τελείωσε πια η σχολική σου μέρα έπρεπε να γυρίσεις στο σπίτι σου αλλά σκεφτόσουν τι θα γινόταν τώρα..μάλλον τίποτα αφού το έκανε για να σταματήσω να μιλάω..σκεφτόσουν και ήσουν λυπημένη. Με αυτές τις σκέψεις έφτασε πια στο σπίτι σου, μπήκες, έκλεισες την πόρτα και πήγες όσο πιο γρήγορα μπορούσες στο δωμάτιο σου.
Δεν αντεχες το μόνο που σκεφτόσουν ήταν εκείνος, ήσουν τσιμπημένη μαζί του εδώ και καιρό απλά δεν μπορούσες να του το ομολογήσεις γιατί νυρεποσουν αρχικά, ύστερα επειδή ήταν ο κολλητός του αδερφού σου και δεν ήξερες πως θα το πάρει και τέλος φοβοσουν την απόρριψη από εκείνον..
Σκεφτόσουν, σκεφτόσουν και τίποτα κάτι έπρεπε να κάνεις μαζί του. Σηκωθηκες βγήκες από το δωμάτιό σου ήθελες να τον δεις, δεν μπορούσες μακριά του μετα το πρωινό. Τον είδες καθισμένο στον καναπέ μόλις σε είδε σηκώθηκε και σε κοιτούσε σαν να περιμένε να πεις εσύ κάτι. Αλλά κάνεις δεν μιλούσε και τότε..
Kate: Μωρέ δεν γαμιεται θα το κάνω και ότι γίνει!! Άρχισες να τρέχεις και πηδηξες στην αγκαλιά του και άρχισες να τον φιλάς αμέσως εκείνος ανταποκρινετε με πάθος!
Zayn: Μωράκι μου ωπα δεν ήξερα ότι με θες τόσο ήρεμα! Σου είπε καθώς σε σταμάτησε και σε κατέβασε απαλά
Kate: Ειι σκασε βλαμμενε αφού και εσύ με φιλησες! Του είπε παραπονιαρικα καθώς σε κρατούσε από την μέση τώρα πια και κοιτιοσασταν και μιλουσατε
Zayn: Εγώ για σένα το 'κανα μην σε στεναχωρήσω τόσο που με θες..σου είπε καθώς γελούσε:3
Kate: Καλά αφού δεν με θες να φευγω..του είπες λυπημένη και άρχισες να αποχωρείς από κοντά του.
Τότε σε έπιασε από το μπράτσο και σε γύρισε απότομα και άρχισε να σε φιλάει σε όλο σου το πρόσωπο και σου έλεγε καθώς έπαιρνε ανάσες από τα φιλιά που σου έδινε.
Zayn: Έλα εδώ μωρέ παραπονιαρα..Φυσικά και σε θέλω βρε μικρή μου!!
Kate: Ααα είπα μήπως χαμένο! Με τρόμαξες!!
του είπες και σε ξαναφιλησε στο στόμα αυτή την φορά!
Έτσι συνεχίσετε τις μέρες σας που έλειπε ο αδερφός σου και μετά όταν γύρισε του το είπατε θύμωσε λίγο στην αρχή γιατί ξέρει τον Zayn αλλά μετά το δέχτηκε. Αφού στα είχε ζητήσει και έτσι ζούσατε ευτυχισμένοι σχετικά αφού είχατε και τα καυγαδακια σας αλλά δεν υποσχεθηκατε ποτέ το για πάντα μεταξύ σας αλλά το για όσο κρατήσει..με αποτέλεσμα να ζητε μαζί για όσο μπορείτε!Ευχαριστώ που το διαβάσατε παιδιά!
Αν αναρωτιέστε τι κερδίσατε από αυτά που διαβάσατε είναι τα παρακάτω:
1. Όταν αισθάνεστε κάτι δυνατό για κάποιο άτομο να του το λέτε και ας γίνει ότι θέλει! Μην φοβάστε!
2. Να ζείτε τις στιγμές που σας δίνεται η ευκαιρία και να μην τις αφήνετε να περνούν γιατί μπορεί να μην ξανα υπάρχει η ευκαιρία!!
Και
3. Μην υποσχεστε τίποτα! Ίσως όταν τελειώσει κάτι πληγωνετε ο άνθρωπος που του υποσχεθηκατε κάτι..
Νομίζω πως συμβαίνει πάντα γιατί οι άνθρωποι έχουν συναισθήματα και δεν είναι ζώα έτσι πληγωνονται..Kisses baes;)
YOU ARE READING
Το μυστικό μας!
FanfictionΑυτη η ιστορία ειναι η πρωτη μου ελπιζω να σας αρεσει. Ευχαριστω!