1.

25 6 0
                                    

Am scos punga cu popcorn din cuptorul cu microunde urmand sa torn floricelele intr-un bol. Imediat ce am fost gata, am luat bolul pe cap mergand grijuliu spre sufragerie. Azi era Ziua Prieteniei, adica, cel putin in viata mea era ziua asta si o petreceam alaturi de cel mai bun prieten, Ollie.

Am pasit pe covorul pufos, Winsen incepand sa se invarta pe langa picioarele mele. Nu eram prea fericita ca motanul vrea popcornul meu, dar nu puteam sa ma misc din cauza sa, urmand sa ma rastorn si bolul sa zboare, asta patesti daca faci acrobatii prin casa.

Din fericire, Ollie reusi sa prinda bolul inainte ca acesta sa faca contact cu covorul si toate floricelele sa se imprastie, deoarece noi nu vrem sa facem risipa, mai ales ca era utima punga din casa si seara filmelor nu ar fi seara filmelor fara popcorn, asa cum Ziua Prieteniei nu ar fi Ziua Prieteniei fara prieteni.

-Winsen! Motan nemernic, de cate ori ti-am zis sa nu mai faci asta? imi mustrez pisoiul in timp ce imi da cu coada pe la nas.

-Pisoiul ala e o diva mai mare ca Beyonce.

-Beyonce a luat lectii de la Winsen, spun ridicandu-ma si trantindu-ma pe canapea pe langa el.
   

     Viata mea e una departe de a fi perfecta dar ma incalzesc cu gandul ca am un prieten asa ca Ollie, nu il stiu de mai mult de un an, dar in acest an mi-a demonstrat ca merita locul de " cel mai bun prieten". 

-Ce zici ca anul asta, de Ziua Prieteniei sa facem ceva diferit? Gen, hai sa lasam filmul asta plictisitor si sa ne miscam fundurile intr-un club.

-Stii ca sunt contra mersului in club.

-Da stiu, dar haide macar odata, promit ca e prima si ultima data cand te chem. Asta daca nu o sa ma chemi tu pe mine.

    Am zis ca e cel mai bun prieten, nu si cel mai perfect si intelegator prieten.  Nu e prima data cand ma cheama sa-l insotesc intr-unul din cluburile tatalui sau si sunt sigura ca daca nu voi accepta, o sa insiste pana o voi face.  Desi mi-a auzit teoria despre mersul in club, de o gramada de ori, continua sa ma bata la cap cu faptul ca o sa iubesc atmosfera aia imediat ce o sa pun piciorul in incaperea slab luminata si care iti ofera o sansa de ratacire egala cu sansele de a iesi dintr-un labirint legat la ochi.

-Nu o sa incetezi cu rugaciunile pana nu o sa vin asa?

-Da.

-O sa fie singura data cand ma obligi sa vin cu tine?

-Poate.

-Nu am sanse de scapare?

-Nu.

-Bine! Bine! zic dandu-ma batuta, o sa vin cu tine.

   La auzul cuvintelor fata i se insenina, urmand sa sara sa ma stranga in brate, bolul cu floricele varsandu-se de data asta.

-Stai, stai. De ce nu mergi cu gasca in club?

     Eu si cu Ollie aveam diferite categorii de prieteni cu care ne intalneam. Nu aveam o gasca comuna pentu ca nu ne placeau aceleasi tipologii umane si ma mir ca ne intelegem dupa atata timp.

-Eu vreau sa merg cu tine acum.

***

Si iata-ma acum in masina lui Ollie asteptand sa ajungem la clubul ales de el. Imediat ce a parcat masina pe acoperisul clubului am deschis portiera iesind in aerul mai proaspat decat in centrul orasului.
   Tatal lui Ollie prefera ca cluburile sale sa aiba o locatie aparte fiind situate la cativa kilometri de aglomeratia orasului.
  Privelistea de pe acoperis iti taia respiratia. Padurea prindea o culoare cenusiu-albastruie in bataia luminii stelelor, iar cum te uitai in departare, luminile orasului prindeau o forma neregulata.
   Am simtit bratul lui Ollie pe umarul meu, zicandu-mi ca e timpul sa mergem inauntru. Nu eram de acord cu ideea, sunt sigura ca nimeni din acest club nu a acordat atentie acestui mic detaliu, adica aglomerarea de lumini de pe cer. Pentru cei ce vizitau des localul, privelistea devenise obisnuinta si nu le mai pasa de frumusetea naturii.
   

  La intrarea in club doi bodyguarzi il recunoscusera pe prietenul meu lasandu-l sa intre inauntru fara a ne mai pune alte intrebari, normal, doar era fiul patronului lor.
   Imediat ce am patruns in incaperea slab luminata, fumul de tigara mi-a patruns in caile nazale facandu-ma sa stramb din nas, un alt lucru pe care il detest, pe langa cluburi, fiind tigarile.
-Vrei ceva de baut?
-Orice nu contine alcool, si te rog, nu incerca sa strecori ceva pe acolo sau plec acasa, tine minte ca mi-ai dat cheile de la masina, spun amenintadu-l.
-Bine, dar daca refuzi si sa dansezi te trimit eu acasa chiar daca m-am straduit atat sa te aduc aici.
-Mersi de idee.
-Nu era o idee. Stii bine ca ma supar pe tine daca o sa faci asa.
-Stii ca glumesc, spun incepand sa rad si tragandu-l spre ringul de dans.

Imediat ce am gasit un loc mai putin aglomerat, am inceput sa dansam pe muzica ce nu prea era pe gustul meu, dar daca atat primeam ei bine trebuia sa ma descurc.
   Imediat ce melodia se schimbase, o mana ma trage intr-o piruieta, sfarsind intre un piept tare si o mana plasata la baza spatelui, ce ma ghida in miscari specifice ritmului melodiei ce rasuna in boxe.

   Mi-am ridicat privirea vazand o pereche de ochi negri, culoarea schimbandu-se in functie de lumina reflectoarelor. Era un baiat nemaipomenit de frumos, si nu aveam de gand sa ripostez.
Am continuat sa ma misc pe ritmul alert al muzicii privind cum ochii sai isi schimbau culoarea in functie de lumina reflectoarelor. Nu mai vazusem niciodata niste ochi asa frumosi si simteam nevoia de a ii privii non-stop.
  ***
Nu stiam cat timp a trecut de cand eram in bratele necunoscutului. Da, era un necunoscut deoarece nu indraznisem sa scot vreo vorba, gandul ca ar putea pleca daca o sa pun prea multe intrebari speriindu-ma, asa ca am ales tacerea.
In mai putin de cinci minute, Ollie isi facu aparitia spunandu-mi ca a sosit timpul sa plecam acasa, salutandu-l pe baiatul al carui nume am aflat ca este Richard.
Am ajuns acasa in speranta ca il voi revedea vreodata pe Richard, ceea ce cred ca va fi posibil. Nu pare genul baietilor ce cauta doar aventuri, bratele sale ofera protectie si corpul sau emana o caldura familiara. Simteam cum ma indragostesc, desi nu cred ca acesta e cuvantul care poate caracteriza ce simt. Avand in vedere ca nu il cunosteam cu adevarat, eram atrasa fizic de el, simteam o dorinta arzatoare de a-l atinge. Intr-un final am ajuns in pat, adormind cu gandul la licarirea ochilor sai si la culoarea lor inimaginabila. Ce zi!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 29, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Stormy loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum