Arkamı döndüm. İdil olduğunu gördüm.
"Efendim?"
"Beni annem çağırdı. Ben gittim hadi."
"Tamam. Görüşelim bi gün."
"Görüşurüz. Hadi ben kaçtım bebek."
"Tamam. Baybay."
"Rüyaaaaa!"
"Noldu anneeeeee!"
"Çıkabilirsin hadi alışverişini yap sen artık. Patlıcaksın şimdi biraz daha tutarsam."
"Seni seviyorum anneeeee!"
"Ben de seni kuzummm."
Önlüğümü çıkardım ve cantamı alıp çıktım. Yolda şarkı söyleyerek gidiyordum. Bir çocuk gibi seke seke gitmediğim kalmıştı. Onunda yapıveriyim dedim. Sonra yanımda aniden Semih belirdi ve elinde de telefonu vardı. Gülerek beni çekiyordu. Yani galiba. Ben de kameraya el salladım. Hala sekiyordum.
"Çok tatlısın. He,en sekmeyi bırak erkekler bakıyo Rüya."
"Ya ama eğleniyodum ben Semiiih."
"Gıdiklarsam sokak ortasinda daha cok eğlenirsin dur dedim."
Hemen durdum. O bana bakarak yürudüğü için kafasını direğe çarptı. Ben bir kahkahadır koparmadim mı. Semih'e baktığımda kıpkırmızı olmuştu. Yanımızdan geçen bi kac kız da benle beraber gülmüşlerdi. Artık gülmekten karmını tutuyordum. Bana kötü baktığını görünce hemen sustum. Yani çalıştım.
"Ah Rüya beninde alet ediyorsun ya, helal olsun sana."
Dedi ve gülmeye başladı. Ben de gülmeye basladım yine. Uzakdan deli gibi görünebilirdik ama biz de bòyle anlaşıyorduk işte. Aniden sustuk. Çünkü şu an tam arabanın yanındaydık ve kim sürücu koltuğunu kaparsa o sürücekti. Aniden koşmaya basladim ve sürücü koltuğuna oturdum. Ondan sonra da zafer kahkahalari attım. Oflayarak yanıma oturan Semih'e baktım. Kötü kız kahkahamı atarak zaferimi kutladım. Sonra aniden durup Semih'e döndüm.
"Alışverişe gidiyoruz kankacanım."
"Hayıııır! Öldürün beni!"
"Aa bak kırilıyorum altı üstü bi elbise alcaz. Hem uzunluğuna karar verirsin."
"Haa şu okul partisi demi."
"Evet."
"Tamam madem. Sen simdi kısacık elbise alıp götünü basını açarsın iyi oldu benim de gelmem."
"Âahahahaha"
Dedim ve arabayı çalıştırdım.
5 saat sonra
"Canıma okudun Rüya ya saol"
"Ya nolmuş beş saat alışveriş yapmışsak canım."
"Ay hiçbişey olmamış. Beş saat kızım beş saat!"
"Ya tamam bi daha dört saat olur beş olmaaz."
Dedim ve tatlı tatlı gülümsedim Semih'e. O da tabi kıyamadı hemen gülüverdi. Sonra eve geldik ve bişeyler yedik. Gerçi biraz kıyafetlerimiz de yedi, yemek savaşı yaptık. Ama olsun. Gayet eğlenceliydi.
"Ben kalkıyorum artık Rüya. Uyuycam. Yarın okul var bak sen de yat ben gidince."
"Ben de ne yapayım diyordum. Saol Semih valla. Aydınlattın beni."
"Her zaman."
Dedi ve onun gule gule deme şeklini uyguladı bende. Yanaklarımı sıktı. Ben de onun saçlarını karıştırdım. Sonra kapıdan çiktı ve ben de odama gittim. Yarın sabah duş almaya uşenicemi bildiğim için duşumu aldım ve saçlarımı kuruttum. Artık uyuyabilirdim.
Sabah...
Lanet olasıca alarmın sesiyle uyandım. Okul bu kadar erken miydi yaa? Kalktım ve ıslık calarak elimi yüzumü yikadım. Sonra da şarkı söyleyerek kiyafetlerimi giydim. Aynada kendime baktım. Memnuniyetle gülümsedim çünkü çok harikaydım.
Aşağı indiğimde annem ve babam kahvaltıya oturmuşlardı bile.
"Güünaaayyydıın!"
Dedim ve ikisine de birer öpücuk kondurdum. Sonra kendi sandalyeme geçtim ve tabağım salatalık, domates ve peynir koydum.
"Günaydın kuzum."
Dedi annem ve bir öpücuk gonderdi.
"Günaydın kizlarin bi tanesi."
Dedi babam da. Seviyorum bunlari yaa. Kahvaltimi yaptim ve okula hizlıca gittim.
Okula gelince hemen İdil'i aramaya koyuldum. Koridorda çantamı karıştırarak ilerlerken duvar gibi bir şeye carptım ve yere düştüm.
"Ahh! Bu duvarı kim koymuş buraya yaa!"
Dedim ve kafamı kaldırdım. Bu o çocuk değil mi yaa?
"Duvar ha? Pekala."
"Onüne baksana kafamı kırıyodun."
"Allah Allah. Ben mi bakmıyorum önüme? Kızim asıl sen dikkatli ol."
"Tamam be. Uğraşamam senle."
Dedim ve yanından geçerek yürümeye başladım. Ne kaba çocuk. Sınıfa girdiğimde Idili gördum. Hemen yanına gittim.
"Günaydıınn!"
"Günaydin."
dedi bozuk bozuk.
"A ah. Noldu İdil?"
"Hani Berk var ya. Ben ondan hoşanıyodum. O da hani bu okula gelmişti."
"Haa Berk. Evet?"
"İşte. O Cansu diye bi kızla çıkıyomuş."
"Ne!? Cansu'yla! Oha!"
"Sen bilmiyo muydun?"
"Kızım bilsem söylemem mi sana. Ben de yeni öğreniyorum bak. Çok şaşırdım. O gıcık Cansu'da ne buluyomuş ki?"
"Bilmiyorum. Sevgililermiş Rüya. Hayallerimin erkeği sevgili yapmış."
Dedi ve gözünden bir damla yaş düştü.
"Ağlama İdil. Deger mi onun için Allah aşkına. Ne erkekler var bu okulda. Berk kimmiş?"
"Ya olsun ben Berk'i istiyorum yaa!"
Diye çocuk gibi mızmızlanmaya başladı.
"Şşt. İdil?"
"Noldu?"
"Ayırıyim mi onları ha?"
Dedim sırıtıp.
"Yok canım. Boşver."
"Bak istiyosan o iş bende. Hallolur yarına kadar. Ne dersin?"
"Yapar mısın gerçekten?"
"Yapmam mı kankam için Ayıpsın."
"Yaa çok saool!"
Diye bağırdı ve boynuma atladı. Güldüm. Işte başlıyorduk. Hem Cansu rezil olcaktı. Hem İdil sevinicekti. Gene mükemmelim.