Βουβα συναισθήματα

15 2 0
                                    

Κάποιοι άνθρωποι έχουν να διηγούνται παραμύθια.
Εγω διηγουμε την ζωή μου.
______________________________________
Ημέρα Πρώτη.

Άφησα ένα δάκρυ να κυλήσει καθώς εμπαινα στο αεροπλάνο.

Ή μαμά μου δεν μπορούσε να με δει τώρα. Οχι, δεν μπορούσε, αλλά μπορούσε να μαντέψει τι εκανα.

Ένας λυγμος ξεφυγε από το βάθος του λαιμού μου.

Γαμοτο! Δεν έπρεπε να κλαψω! Αλλά και παλι δεν μπορουσα να κανω και περισοτερα παρά μόνο να καταπνιξω τον όλεθρο τον δακρύων. Αυτά έπρεπε να περιμένουν να μεινω μόνη μου....

Εσυ την πήρες αυτή την επιλογή. Πρέπει να την αποδεχτεις Ξένια. Δεν είναι και πολύ αργά για να αλλάξει γνώμη. Σκέφτηκε η μικρή φωνουλα μεσα στο κεφαλι μου.

Αλλά όχι! Δεν θα αλλαζα γνώμη. Θα αφινα τον εαυτό μου να αποφασίσει το θα κάνει όταν θα είναι αργά για να αλλάξει γνώμη.

Καθησα στο αναπαυτικο καθησμα της Πρώτης Θέσης του αεροπλάνου και περιμενα να ξεκινήσουμε και να αφήσω τα δάκρυα μου να αποδράσουν από τα ματια μου και τους λυγμούς να βγουν από τον λεμο μου.

Ρυθμισα το κινιτο μου στην "λειτουργία πτήσης" και εβαλα να ακούσω μουσική.

Ειθελα καταθλιπτικό τραγούδι, οπότε Εβαλα το nightingale της demi lovato που πάντα με βοηθάει να κλαψω αφού η ζωή μου είναι δύσκολη οπος ήταν και της ντεμι παλιά. Δεν μοιάζουν καθόλου οι ζωές μας αλλα περνάμε και οι δύο δύσκολα...

ΠΕΡΙΛΙΠΤΙΚΑ Ή ΙΣΤΟΡΙΑ ΖΩΗΣ ΜΟΥ.

Οι γονείς μου χώρισαν όταν ειμουν πολύ μικρή και ή μαμά μου έγινε ναρκωμανης. Έτσι, έγινε μια φτυνη πόρνη για να βγάλει την δόση της. Τελικά τα κατάφερε να ξεμπλέξει από τα ναρκωτικά, αλλά όχι από την "δουλειά της". Εκεί, ένας πελάτης της την φλέρταρε και τελικα τα φτιάξανε. Αρραβωνιάστηκαν και παντρεύτηκαν και η μαμά μου παράτησε την " δουλειά της". Έτσι, ειμουν μονη μου πάλι, με την μάνα μου να κάνει σεξ όλη μέρα με τον καινούργιο συζηγο της και έτσι αποφάσισα να φύγω. Να παω με τον μπαμπά μου.

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Oct 28, 2015 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

shadows in the silver moonNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ