Game of Life

42 4 0
                                    

Het was Itachi ik kroop snel achter de bar, als snel was hij weg. Of hij opzoek was naar iets of iemand. Opeens stond Kannon achter me, het was heel vreemd. Hij was stil en wees naar mijn kruk alsof ik maar snel daar naar toe zou gaan. Toen ik op mijn kruk zat, pakte ik maar mijn gameboy uit mijn tas en begon met zelda te spelen. De pauze vloog voorbij ik was zelfs te laat. Ik rende de klas binnen en zei 残念先生 ( sorry meneer). hij wees streng naar mijn stoel. De andere lessen waren zo voorbij. Ik ging naar buiten naar mijn fiets, maar wat..! Mijn banden waren lek gestoken Itachi stond verderop mij uit te lachen. Zo ging ik lopen naar huis. Eenmaal thuis konden we gelijk aan tafel. Gelukkig aten we iets lekker.. Yum!! noodlesoep. Daarna ging ik gelijk gamen. Zo ging mijn avond voorbij. De volgende dagen was het zelfde. Behalve de wiskunde les daar was Itachi heel aardig tegen mij. Maar dat was al snel voorbij..

Ik had heel erg gehoopt op dit weekend we gingen naar het centrum van Tokyo. Dan mocht ik een nieuwe game uitzoeken. De ochtend zaterdag was heel rustig aan, we gingen met de bus naast mij ging een meisje zitten die zelda aan het spelen was. Ik zei zelda dat is mijn favoriete game. Ze vroeg mijn naam en ik vertelde mij mijn naam haar naam was Miyoko. Ze ging ook naar de game winkel. Eenmaal in de gamewinkel kochten we allebei game of live. op de terug weg kozen we on ze charters ik werd een warrior en zij magic. Ik koos voor een zwarte cape met daar onder een witte leren broek en een witte leren shirt. Zij koos voor een witte jurk met rode randjes de jurk kwam maar tot haar knieën. we drukte tegelijk op start en opeens kwam er een witte flits alles werd vaag voor mijn ogen het enig wat ik voelde was Miyoko hand...



Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 11, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The Game LiveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu