Este weekend. Ultimul weekend din vara asta! Gata cu vacanța de vară! Îmi pare rău ca a trecut așa repede vacanța dar știu ca am avut o vară frumoasă. Eu sunt un băiat simplu, pe nume Arthur, Arthur James. Am un frate enervant pe nume Jack care este mai mare ca mine, evident! Dar am și o sora mai mică, Kim.
Eu sunt din New York, la scoala " Art school-New York" și sunt în clasa a-7, împreună cu prietenii mei Jerry și Max.
Este sâmbătă dimineață iar astăzi este ziua mamei mele, și ca să îi fac un cadou de ziua ei ma-m gândit ca să îi fac micul de jun de dimineață, neavand bani să îi fac un cadou că i-am cheltuit pe consola de jocuri dar, este bună și ideea asta! Ma-m dus repede la bucătărie ca să îi pregătesc totul ca la carte, și după ce am terminat ma-m dus sus, în camera mea ca să aduc felicitarea pe care am facut-o special ca să o pun lângă prânz! Dar când să cobor si să întru în bucătărie la-m văzut pe Jack mancand surpriză mea! Când am văzut am fost foarte furios dar pe Jack nu îl interesa deloc!!! Încă mi-a spus ca este foarte bun, și ca ar trebui să îi fac și mamei unul neavând bani și să spun ca este și din partea lui!!! Eu nici nu mă puteam gândi să fac înca unul!! Dupa ce am pățit una ca asta ma-m dus cu toată rușinea la tata să îi spun să îmi mai deie încă o dată bani pentru cadoul mamei ( banii cu care am luat consola de jocuri erau defapt banii pentru cadoul mamei!!) dar, până la urma după ce ma-m milogit la tata spunandu-i ca nu imi ajung banii mi-a dat 15$. Bun și așa decât nimic!
Ma-m dus repede ca să mă schimb și am plecat! Pe drum mă gândeam ce pot să îi iau, dar nu îmi venise nici o idee . . . până ce auzisem muzică din parcul de distractie! Până acum nu era nici un sunet în parc, doar când se mai auzea plansete de bebeluși care acele plansete se întâmpla doar când Jack și gașca lui de hipioți treceau anumita pe acolo ca să îi bată pe tocilari, sau să le ia acadelele de la bebeluși!!! Nu puțeam să nu mă duc să văd ce se întâmplă acolo. Și când văd ca s-a adus "Roata morții" și multe alte chestii unde să te dai și să cheltui banii.
Mă duc să văd cât costă să mă dau în "Roata morții", dar când văd ca costa 10$ nu am putut să nu încerc și eu!
După ce am așteptat la coada o oră și jumate în sfârșit a venit și rândul meu!!! 10 minute a durat fericirea, danduma, și nu regret nimic! Ma-m dus și mi-am luat o vată pe băț albastră, da chiar albastră, și am dat 2$ și apoi am vrut să mă mai dau în " Turul groazei", numele părea super dar, după ce te ma-m dat nu mi s-a părut deloc "de groază" și am mai dat și 3$!!!
După ce ma-m plictisit ma-m gândit să mă duc să îi iau cadou mamei, și să văd câți bani mi-au mai rămas! Și gând pun mana în buzunar, pun mâna și în celălalt buzunar și văd ca nu mai am nimic, nu am știut ce să mă mai fac!!! Scot și captușeala buzunarelor și nu cade nimic!!! Atunci mi-am amintit ca din banii pe care ia-m cheltuit în parc, erau defapt banii pentru cadoul mamei! Atunci mi-am mai adus aminte vorba lui tata"Că banii cad din copaci"!! . . . sau cum era . . .??
Ehh . . . oricum bani nu mai aveam așa ca mi-a venit repede idea ca să mă furișez în curtea din spate si să iau niște flori și să le dau cadou mamei! Când întru în curte mă duc repede în spate iau florile preferate ale mamei, fac un buchet și le așez foooarte frumos intr-un staniol colorat și le pun intr-o vază până ce vine mama de la cuafor!
Jack ia compus un cântec, având el talentul asta (el are o trupă împreună cu hipioții lui!) iar tată ia luat o mașină roșie mică perfectă pentru ea!
Când intră mamă pe ușă toți am început să îi cântam la muulti ani, etc. Când urma partea cadourilor primul cadou a fost din partea lui Kim, un sărut pe obraz, apoi cântecul lui Jack, iar când a venit rândul meu, vazând florile ia plăcut la nebuniee, spunând ca îi plac foarte mult și ca îi par foarte, foarte cunoscute! Eu am schimbat repede subiectul spunând ca este rândul lui tata. Când a vazut mașina în curtea din spate s-a urcat imediat în ea si a spus ca este perfectă! Tata mă luase la dos și îmi spuse ca flori de care ia-m luat eu mamei aveam și în curte și ca nu ar mai fi trebuit să dau bani pe ele! Eu am spus ca nici nu mi-am dat seama! Dar mamei ia plăcut la nebunie, și asta era important!
Mă bucur că am rezolvat cu cadoul mamei, și că a trecut și ziua asta!