BÖLÜM 6

29 1 0
                                    

Yeni evimde birgun daha yatakta dogrulup tam karsimdaki aynaya baktim sonra saate baktim "ne saat 6.30 mu" yataktan fırladim dolabimdan bir sort ve bir tisort alip banyo ya kostum dus alip dolaptan aldigim kiyafetleri giydim banyodan ciktim ama baekhyun daha kalkmamisti odasina gittim kapinin araligindan baktim uyuyordu odaya girdim yanina yaklastim "baekhyun" dedim "hıı" gulumsedim "kalk" yavasca durttum "tamam" dedi esnedi ve gozlerini acti "sey baekkie" gozlerime bakti "evet" dedi "kahvaltidan sonra beni sooin'in evine birakir misin" bakti "napicaksin orda" "kiz kiza oturucaz baek" yataktan dogruldu elini yanagima goturdu ve oksadi "sen iste gotururum sumin" gulumsedim "baekkie okuldaki kizlari napicaz" dudak buzdum "buzme dudaklarini buluruz bi yolunu" "tesekkurler baekkie" gulumsedi hatta siritti yanaklarini sıktim "kalk bakalim sebek " dedim dogruldum tam yuricektim ki kolumdan tutup kucagina cekti "yah! Baekkie napiyosun" parmagini dudagima koydu "sst hizmetci geliyo gormesin diye ayri oldugumuzu ondan yapiyorum" beni yanina yatirdi ve sarildi tam o sirada kapi caldi "gel" dedim ve hizmetli geldi "sumin hanim ben izninizle evime gitmek istiyorum kizim hasta da" gulumsedim "tabi ki lazim olursam ara numaram var sende" gulumsedi ve egildi sonra odadan cikti.Baekhyun bana bakti "kizimi? Sumin dusunsene sana benzeyen ufak bir kizimiz var ne kadar guzel olur" kafasina bir tane vurdum "abaza baekkie" guldu ve yanagimdan optu " hadi beni sooinlere gotur" kalkti "tamam ustumu degistiriyim goturcem"dolabına doğru gitti siyah bir pantalon ve gri siyah yazılı bir tişört çıkardı altındaki eşofmanı çıkardığı gibi kafamı çevirdim ama gizlice bakıyordum dolaptan aldığı siyah pantalonu giydi sonra üstündeki tisortu çıkardı ve dolaptan aldığı gri siyah yazılı kısa kollu tişört u giydi ve bana döndü "hadi kahvaltı yapalım" dedi ve odadan çıktı bende yataktan kalkıp peşinden çıktım. Mutfağa gittik hazır olan masaya oturduk ve kahvaltı ettik.
Kahvaltı ettikten sonra beni sooinlere bıraktı ve kendi babasının yanına gitti

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~REAL LOVE~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin