Merhaba. Ben Aylin. Şuan bir ayı tarafından uyandırılıyorum. Hayır gerçek ayı değil .s.s O benim mecazi ayım, nam-ı diğer Hello Kitty Azra Akar... O lakabın hikayesini anlatayım sizlere. 4. sınıfta birgün bir çocukla çarpıştı. Hayır çocuğa aşık olmadı. Tipsizdi zaten. Nerde bizim Hello Kitty'de o şans. Sonra işte Azra elinde birşeyler taşıyordu. Hepsi yere döküldü. Çocuk toplayayım derken resimlerin içindeki Hello Kitty resmini bulmasın mı? Sonra 'bebek' diye dalga geçtiler. Lakabı Hello Kitty oldu. Lise'de bu lakap yok olur derken bizim 8.sınıftaki inek Alican da bizim lisede çıktı. Azra'ya Hello Kitty diye diye herkesin ağzına alıştırdı. Yine lakabı olmuş oldu. Şuan lise 4'teyiz. Biz Azra ile okulun popi kızlarıyız. Bir de okulun popi çocukları Doruk ve Poyraz var. Onlarla bugüne kadar hiç diyalog kurmadık istemeyiz de. Gerçekten çok gıcıklar ama galiba Poyro Azra'yı seviyor. Poyro Poyraz'a taktığımız lakap. Yani Azra ile ben taktık. Bugün okulun ilk gü-. Ne?! Okulun ilk günü mü?!
No!
Wat dı fak?!
Okul?!
İlk gün?!
"Azra çıık!" diyerek Azra'yı aşağı ittim. Hayvan yatakta zıplıyo. Azra yerle öpüşürken bende kalktım ve banyoya doğru ilerledim. Azra ve ben kendi evimizi tutmuş, burada yaşıyorduk. Ailemiz İstanbul'daydı. Bizse İzmir'de. Banyoda rutin işlerimi hallettikten sonra yeniden odaya girdim. Azra gitmişti. Ama onu yataktan aşağı atmamın bir bedeli olacaktı.
Bedel.
Bir bedeli var.
Bedeli olacak.
Bedel.Emindim. Hayır emin değildim ben Aylin'dim. Kdşxfmpöfdılfndodlığsd.
Üstüme bir kazak ve tayt geçirdim. Malum hava soğuk. Eyeliner çektim ve sırt çantamı alıp Azra'nın odasına gittim. Gittiğim gibi kendimi yerde buldum. Vurulmuştum. Kan içindeyd-. Ne saçmalıyorum. Azra kitap ile kafama geçirmişti. Yavaşça yerden kalktım. Kalkmaz olaydım.
"Azra kafama vurduğun kitap! Kötü Çocuk! Ben sana o kitaba zarar gelmesin demedim mi?""Dedin"
"Sen ne yaptın?!"
"Kafana vurdum zaaaaaaa"
"Ben şaka yapmıyorum Hello Kitty!"
Azra'ya Hello Kitty denince hemen yüzü buruşurdu. Yine öyle oldu. Nihahaha. Yaşasın kötülük!
"Hadi çıkalım"
Dedim. Ve kapının önüne gittik. Ben airmax giydim. Azra'da ugglarını geçirdi ayağına. Azra tam bir ayakkabı delisiydi. En az 50 çift ayakkabısı vardı. Nerdeyse her hafta 4-5 çift ayakkabı alırdı. Bende onun ayakkabılarını çalıp giyerdim. Dlcşfm8dşflhşdnodeülf8nedd.
Azra'nın mini cooper'ına binip okula gittik. Okuldaki herkes Azra'nın mini cooper'ını gördüğü anda bize döndü. Bu arabayı görünce içinden bizim çıkacağımızı biliyorlardı. Alışmışlar. Sndlcşfocğmedüofmxısnd.
Arabadan havalı bir şekilde indim. Ayağımın takılmasıyla yere yapıştım. Üstüme bir ağırlık çöktü. Biri üstüme düşmüştü. Havam söndü! Havamı söndüren kişiye bakmak için kafamı kaldırdım. Gördüğüm kişi karşısında şok olmuşken sinirli olduğum için de sövüyordum.
"Oha hayvan! Senin ağzına sıçarım oç. Siktir git lan! Mk çocuğu göt kalk üstümden. ÖKÜZ!!"
İvt arkiler :Dd Nber klgjfldns Biraz fazla küfür etti Aylin ama olsn. Sevdim ben bu bölümü bi vtlrsnz artk .s.s
-A
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öpüşün!
RandomAylin Görmez, okulun popi kızı. Doruk Sayar, popi kızları takmayan popi çocuk. Azra Akar, lakabı Hello Kitty olan kız. Aylin'in bff'si. Poyraz Can, Azra'ya deli gibi vurulmuş jojuk. Doruk'un bff'si. Bu popi çocuklar birbirlerini bulursa ne olur...