+13 Jason a Freddy (J&F) - ,,Nechceš podrbat?"

234 5 4
                                    


*pohled Freddyho*

,,One, two Freddy's coming for you,

Three, four and luck your door, 

Five, six create a crucifix,

Seven, eight gonna stay up late,

Nine, ten never sleep again!"

  Nedokážu si představit krásnější noc na vraždění. Před chvilkou mi usnula jedna pěkná prdelka. Pamatuji si jak byla její matka u toho jak mě upálili!
  Ta kurva se teď momentálně prochází po tomhle zamrdaným lese. Pomalu jdu za ní a straším ji. Je mi docela líto zabít takovou kurvičku.
  Trošku jí proženu po lese a pohrávám si s ní. Je celá vyděšená, chudinka. Jakmile zakopne ocitneme se v mém oblíbeném místě, kotelně. 
Ta kurvička je tak vyděšená. Mám jí nechat? NE!
  ,,One, two Freddy coming for you,"
  Objevím se kus za ní a ona se rozeběhne pryč. Myslí si, že mi uteče, kurva blbá!
  ,,Three, four and luck your door,"
  Pomalu jdu za ní a ona chudinka utíká v naději, že se zachrání.
  ,,Five, six creat a crucifix,"
  Sbíhá dolů a doufá..
  ,,Seven, eight gonna stay up late,"
  Je u dveří. Snaží se je otevřít a zachránit se, jak dojemné!
  ,,NIne, ten never sleep again!"
  Rozhlédnu se. Ona je pryč. Co budeme dělat?! Oh! Ona nám zmizela! Otočím se a podívám se do staré skříně.
   ,,Hra na schovávanou skončila," ušklíbnu se a zadívám se do jejích vyděšených očí, ,,MÁM TĚ!"
   Otevřu to a v tu chvíli...
   ,,Co?!" zařvu, ,,JAK?!"
   Krvácí, z boku se jí hrne hromada krve, který zmrd to udělal?! V tu chvíli spadne na mě a objevím se v jejím světě. 
  Za mnou někdo je. Nějaký zmrd co zabil mojí hračku. Okamžitě se na něj vrhnu. Má směšnou mačetu, takovou malinkou mačetku.
  Pak se střetnou moje drápky a jeho mačeta. Podívám se na něj a úplně mi vyrazí dech.
  Vysokej chlapík s hokejovou maskou na obličeji. Zdá se stejně zaražený jako já. 

  ,,Být tebou bych si nabrousil ty drápy," řekne a odstoupí, ,,vůbec nic mi neudělali."

  ,,Ale jsou dobrý na škrábání na prdelce," olíznu se.
  ,,Celkem lákavá nabídka, ale jdi se drbat sám," odmítne, ,,mám dost svojí práce."

*POZDĚJI*  

Bylo to dlouhé přemlouvání a dlouhé ctění, ale povedlo. Leží vedle mě na zádech s hlavou v polštáři a maskou na holé hlavě.

  ,,Bylo to úžasné," řekne.
  ,,Nechceš podrbat?"
  ,,Vždyť před chví.. Oh! Jo! Ty kanče! A tentokrát tvrdě!"


*Baus-idk




Jednodílné storyWhere stories live. Discover now