"To už kruci nemyslí vážně, Wendy?!" rozlehl se dívčí křik po opuštěném kostele, kde byla Wicky, spolu se svou kamarádkou Wendy, svět, spoutána a zamčená ve skříni a ještě k tomu v jednom pokoji.
"Klid, Wicky," podařilo se Wendy sundat si roubík z úst. ,,Dostaneme se z toho.. Možná i dřív než se sem dostanou Likři, nebo T-virus anebo než vybombardují město."
"Díky, fakt si mě uklidnila!" odsekla s protočením očí Wicky a dívala se klíčovou dírkou skříně po místnosti.
Byl klid. Ani Likři je nehledali, nic tam nebylo a dvě kamarádky seděly naštvaný ve skříni čelem k sobě a čumějíc do blba. Ani jedna neuvažovala nad něčím jiným než nad tím, jak se zbavit toho pitomého Leona, co je zajal, svázal a odkráčel si.
Vlastně nemuseli čekat dlouho. Po dlouhé době, kdy se ozývali pouze výbuchy, střelba, křik, řev a hromadné sesypy nějakých domů se dveře do místnosti otevřeli. Obě dvě ve skříni se na sebe podívaly a než stačily cokoli říct dveře skříně se otevřely a je oslepil sluneční svit skrze oken. Chvíli na to ucítili nějaký plyn a během pár vteřin se jim chtělo spát a zavírali se jim oči..
Člověk, který je zde měl, už zmíněný Leon Kennedy, byl agent Americké vlády, který má vždy za práci jednu a tu samou věc. Zničit T-virus, spolu se vším co se mu postaví do cesty, a možno tak, aby se už nikdy nevrátil.
Jeho nynější mise v jednom skalním městě, kde se objevili Likři a náznak po T-viru. Tyhle dvě holky chytil, když bojovaly proti jednomu Likrovi, svým způsobem jim zachránil život. Ale dostat je do auta a odjet s nimi byla ta horší varianta. Kdyby je pustil utekly by mu a mluvit s nimi? On nesmlouvá přeci..
Byl na cestě a mířil po stezce dolů, když se ty dvě vzadu probraly a začaly mu vyhrožovat, nadávat a dělat bůhví co jen, aby se dostaly pryč. Leon už pomalu ztrácel nervy, když ho v tom vysvodila jedna vládní informátorka. Oznámila mu, že na cestě potká doteď neznámou a neidentifikavatelnou věc.
Dorazil k jednomu skalním podjezdu. Vzal si svou pistoli a nůž si uklidil na své místo, do pouzdra na pravém rameni. Jakmile vkročil do skalního průjezdu přejel mu mráz po zádech. Viděl stovky lidských koster poházených okolo a dokonce některé nebyli ani celé. Celou tuto atmosféru znepříjemňoval mrazivý vzduch, pach mrtvých těl a nehorázné ticho, které bylo vyrušeno pouze kapáním vody z výšky.
Celé toto místo bylo ohavné a nahánějící hrůzu a strach. Jak Leon pokračoval uvnitř skalního průjezdu narazil na malý vodopád okolo kterého bylo vcelku dost zelené trávy a obyčejných malých květů rostlin. Jak šel po trávě zem pod jeho nohama se lehce prohýbala za mechovitého podkladu a sem tam se ozývalo žbluňkání.
Leon se zastavil a prohlížel si tu vnitřní krásu dokud nezaregistroval něco zvláštního. Přišlo mu jako kdyby se okolo jeho kotníku cosi omotávalo. Když sklonil hlavu a podíval měl okolo pravého kotníku omotaný šlahounem a neustále mu nohu víc přiškrcoval.
Než se nadál letěl na druhou stranu jeskyně a porazil několik slabých kamenných sloupců. Nejen že jeho zbraň ležela několik metrů od něj, ale nestačil se ani pořádně nadechnout a znovu letěl. Znovu prorazil slabé kamenné sloupy a hned po jeho dopadu ho to znovu odhodilo. Zvláštní věc, která dokázala jedním trhnutím odhodit dospělého silného chlapa na druhou stranu jeskyně vydávala zvláštní chrplavý zvuk.
Leon se rychle ohlédl a uviděl to co si myslel, že to je. Byla to květina. Normálně vypadající jen s zuby na každém chapadle vycházejícím z ní a aby toho nebylo málo tak z chapadel vycházeli ještě další chapadla. Než stihl nějak zareagovat znovu odletěl na druhou stranu jeskyně a tentokrát se té kytce podařilo servat z něj kalhoty. Leon tam tedy ležel jen v černých trenkách a bundě, co měl na sobě.
Květina omotala svá chapadla kolem jeho pasu a po zemi ho přitáhla k sobě. Takže Leon dostal pár zákeřných ran do svého přirození od kamenů a moc nadšeně nevypadal. Květina ho zvedla a silně ho svírala ve svých spárech. Pouze levou ruku měl lehce uvolněnou.
Snažil se opatrně ruku uvolnit, aby si mohl nahmatat svůj nůž a osvobodit se díky němu. Nijak zvlášť nevnímal doteky květiny, která mu svými chapadly jezdila po celém těle. Ruku měl už skoro uvolněnou, když v tu chvíli se zarazil a čuměl před sebe na masožravou rostlinu jak kdyby právě dostával anál.
Což byla mimochodem pravda.. Ta květina se Leona snažila znásilnit a zabít ho zevnitř jeho těla. Kdyby se jí to podařilo bylo by dost možné, že by Leon v sobě měl T-virus a po probuzení by to už nebyl on. Však jeho hlavní nynější starostí nebyl T-virus, ale jedno z chapadel této rostliny v jeho zadnici!
Vytrhl levou ruku ze spárů květiny a rychle vytasil svůj nůž. Zabodl ho jednoho z největších chapadel a ta květina ho náhle pustila na zem. Leon spadl na kámen, který se mu málem zabodl dl zadku. Ihned vstal a s bolavou zadnicí se běžel ukrýt za jedem ze sloupů v jeskyni.
To, co následovalo potom, bylo neuvěřitelné. Nejen, že tohle Leona neuvěřitelně vytočilo, ale hlavně ta květina zuřila. Leon se bez váhání, ale bez kalhot, rozeběhl zničit tu děsnou krvežíznivou kytku.
Květina se ho znovu snažila chytit, ale on jí vždy upláchl. Vrážel do ní nožem až na jejích chapadlech nezbylo moc masa a její černá krev prolila velké množství jeskyně jak sebou z posledních sil mlela. Leon popadl svou pistoli, která ležela nedaleko vodopádu a začal sázet do kytky jednu kulku za druhou. Až když se květina nehýbala a vytékala z ní pouze černá tekutina se vydal zpět ke svému autu. Cestou sebral své roztržené kalhoty a pak se ještě naposled otočil k té zpropadené kytce se slovy: "Doufám, že to byl tvůj nejlepší anál, co jsi komu udělala!"
* * *
Leon otevřel oči a nad sebou viděl bílí strop, na kterém kmital a hučel větrák. Podíval se kolem sebe a nechápavě si sedl. Prohlížel si svůj pokoj a přemýšlel nad tím co viděl a zažil nebo se mu zo pouze zdálo?
Pokrčil nad tím rameny s tím, že takhle absurdní věc by se jemu stát nemohla. Zvedl se a zcela nahý se vydal do své koupelny se osprchovat. Však zde nebudeme popisovat jeho nahou krásu, ale místo toho skloníme zrak ke koši s jeho špinavým prádlem, kde byli pohozené skoro napůl roztrhané maskáčové kalhoty..
*BAUS-IDK
YOU ARE READING
Jednodílné story
AdventureJednodílné story většinou +13 = někdy na krátké na pokračování či malé serie -story na přání -sex povídky -smyšlené story s existujícími lidmi -yaoi -parodie -zesměšňováni postav (reálných, filmových postav..) atd.