13

51 2 0
                                    

Enna
____________________________________
'OMG! Ik zeur al jaren om een hond en ik krijg er geen! Lus is prachtig!', zegt Enna blij. Lucy springt tegen Enna op. Ze houdt enorm veel van dieren en het is haar grote droom om een hond (of paard ) te hebben.
Jake knipoogt.

'Lus is ook een geweldige hond! Ze doet mee aan races, ze houdt er echt van!', Enna kijkt Jake vragend aan, races?
'Ja! Veel windhonden racen tegen mekaar! Het is hun passie om te lopen, ze zijn ervoor gekweekt!', antwoord Jake op Enna 's gedachten.
'Vroeger werd Lucy mishandeld, er is een organisatie die de honden proberen te redden. We hebben 1 van die organisatie gekocht. Mam is echt blij met Lus! Ze wou een hond maar niet voor gewoon. De honden die gered worden krijgen een nieuwe en betere thuis, voor zo een hond wou mam alles doen!', vervolgt hij.

'Waw! Die organisatie,hoe heet 'ie en waar kun je die hond dan kopen?', vroeg Enna, ze kon niet wachten tot ze dit tegen haar vader had verteld! Wie weet wilde hij dan wel een hond!

'Hij heet,... Wacht effe ik moet nadenken... je kan het via de site: www.grayhoundsinnood.be kopen en daar staat het adres en al bij.',zei Jake kalm.
Enna noteerde het in een schetsboek dat ze haf meegenomen.

Blijf bij mij!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu