1*

22 1 0
                                    

Şu lanet alarmı birisi duvara fırlatabilir mi! Hep İremin isi bunlar. Okulum yok , isim yok , cocugum sevgilim hicbiseyim yok buna ragmen Sabahin köründe kalkiyorum. Cunki biricik arkadasim alısverise gidecek ve beni de pesinde sürüklüyor. Herneyse . Ne hayırsız insanlarsınız be tamam ben kapatırım. İrem ariyor sanirim hazirlanmaya baslamam lazim. Dolabin basina gecip siyah beyaz cizgili tisörtümü , siyah etegimi ve siyah botlarimi giyip elime deri montumu aldiktan sonra evden cikip İrem i beklemeye basladim.Tek basima yasayinca izin alma derdimde yok . rahatim yani (piç sımayll;) Köşede İrem i görünce yanina dogru ilerledim.

İrem :"kızıım kent plazaya addax açılmış ya laan hemen oraya gidiyoruz"

Evet arkadaşlar iste irem boyle birisi iste . Alışveriş ve erkek meraklısı.

Ya ben size kendimi tanitmayi unuttuuum . ben Sena 19 yasindayim. Üniverste okuyor olmam lazimdi ama ben kaydimi dondurdum ve iki sene sonra gidecegim.Ailemle konuşmuyoruz. Bana sadece bir ev bir araba verdiler ve birde hesabima aylik bi miktar para yatiriyolar o kadar . sebebini bosverin . evde erkek kardesimle beraber yaşıyorum . Aslında yaşiyorum da denilemez yilda bir anca ugrar onun haricinde pek görüşmeyiz. İste benim hayatim da böyle.

"Ya araba varken neden dolmusla gidiyoruz ki" diye sordum bıkkın bi ses tonuyla

"Bilmem canim oyle istedi" diye cevap verdi

Allahtan durak eve cok yakin da yorulmadan varabildik.

----------------------------

Yaklaşık 4 saat sonra yorgunluktan ölmek üzereyken nihayet bi kafe bulabildik. İçeri girdigimiz gibi kendimizi bi masaya attık. 2 tane kahve aldik. Kahvemizin nerdeyseyarisini bitirmisken yakisikli bi cocuk yanimiza yaklasmaya basladi. Tam olarak yanimiza geldiginde büyüleyici ses tonuyla konuşmaya başladi

"Burasi benim yerim, bosaltin" bu ses kesinlikle hatayimda duydugum en muhtesem ses. Hic olay cikartcak havamda olmadigim icin ses cikarmadan kalktim ve kalkmamla beraber yarim kalan kahvenin Birazi benim birazida onun üstüne döküldü. Öyle çok sinirlendi ki , bir küfür patlattigini duydum. Yine de bisey demedim cunku hakliydi.

"Alt tarafi masadan kalkacaksin, şu hale bak" dedi sanki duymami istermiscesine. Tum kafeye beni rezil etti. Uzun uzun baktim ona. Bende sinirlendim, beni ona rezil ettigi icin.Ancak küfür ettigi için özür dilemesi bütün öfkemi dindirdi.Ardindan o lavaboya gidince bizde hesabi odeyip kafeden ciktik.

---------------------------------

Yasadigimiz olayin üstünden tam bir hafta gecti ve bu bir hafta icinde İremle hic yuzyuze konusmadik. Cunku irem Ankara'ya babaannesinin yanina gitti. Bu arada kardesim yani Emir eve geldi . iki gun durup geri gitti. Kafede karsilastigim cocugun yuzunu aklimdan cikaramadim.Acaba ismi neydi? Kac yasindaydi? Okuyomuydu? Kafamda birsuru soru biriktirdim. Ve şuanda nerdeyim tahmin edin ! Tabi ki o cocukla karsilastigimiz kafede .. Normalde avm nin yanindan bile gecmeyi sevmeyen ben bugun kendi istegimle avm ye geldim. Üstelik tek basima .

Kafeye girer girmez onu gördum. Ayni masada oturuyordu. Benim onu görebioecegim fakat onun beni goremeyecegi bi masaya oturup bi kahve aldim. Sanirim o buranin sürekli müsterilerindendi . nerden mi anladim? Cünku garson "Her zamankinden mi Anıl Bey?" diye sordu. Bu sayede adini da ögrenmiş oldum. ANIL Anıl.bu isim ilk defa bu kadar hosuma gitti. Uzun uzun onu izledim. Gulunce yanaginda olusan o derin çukur, boynundaki o ben, okyanus mavisi gözleri ve altin sarisi saclariyla kesinlikle kusursuz görünüyordu.Ve sanirim burasi Artik benimde sürekli musterisi oldugum bi kafe olacak...





SakarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin